تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401 - 9:10
کد خبر : 111355

🔺رونمایی رسمی آریزو ۶ پرو در ایران

🔺رونمایی رسمی آریزو ۶ پرو در ایران

خودرو آریزو ۶ پرو در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو در ایران رونمایی شد. این محصول جدید مدیران خودرو که با برند فونیکس رونمایی شد در واقع نسخه به روزتر آریزو ۶ معمولی است که در بخش طراحی و امکانات برخی تغییرات داشته است. در نمای جلو آریزو ۶ پرو جلوپنجره با

خودرو آریزو ۶ پرو در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو در ایران رونمایی شد.

این محصول جدید مدیران خودرو که با برند فونیکس رونمایی شد در واقع نسخه به روزتر آریزو ۶ معمولی است که در بخش طراحی و امکانات برخی تغییرات داشته است. در نمای جلو آریزو ۶ پرو جلوپنجره با دیزاینی جدید به همراه سپر جدید نصب شده اند. هر چند طراحی چراغ‌های جلو و گرافیک داخلی آن‌ها تغییری ندارد.
نمای عقب فونیکس آریزو ۶ پرو جاییست که بیشترین تغییر در طراحی آن اعمال شده است. در این نما شاهد تغییرات عمده در چراغ‌ها، سپر و صندوق عقب هستیم که نمای اسپورت را به آریزو ۶ پرو داده است.

در نمای داخلی چند تغییر از جمله جایگزینی پشت آمپر با یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و جایگزین شدن نمایشگر میانی با یک نمایشگر جدید۱۰.۲۵ اینچی و در نهایت غربیلک فرمان با فرم «دی کات» را شاهد هستیم.

فونیکس آریزو ۶ پرو به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژر مجهز است که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. سیستم گیربکس CVT در این خودرو با شبیه‌سازی حالت تعویض دنده ۹ سرعته وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را برعهد دارد.

از امکانات دیگر فونیکس آریزو ۶ پرو می‌توان به خروجی برق ۱۲۰ ولت، پشت آمپر دیجیتال، نورپردازی داخل خودرو، استارت و ورود بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده در دو جهت، شش بلندگو، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط و هشدار برخورد از کنار، سیستم اتوهلد، کنترل فشار باد تایر، سیستم کنترل پایداری، سانروف، سنسور نور وباران، دوربین ۳۶۰ درجه، آیینه‌های جانبی تاشونده و شش کیسه هوا اشاره کرد.

در حاشیه مراسم جک لی مدیر عامل شرکت مدیران خودرو در کنفرانش خبری در جمع خبرنگاران قیمت این خودرو را ۱ میلیاردو ۶۰ میلیون تومان اعلام کرد
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در صورت باز شدن واردات خودرو پیش بینی چالش فروش محصولات مدیران خودرو را دارید یا خیر گفت: شاید واردات خودرو کمی چالش برنگیز باشد اما ما به این چالش غلبه می‌کنیم. خودروهای ما بسیار باکیفیت هستند و تکیه ما نیز به ارائه گسترده خدمات پس از فروش به مشتریانمان است.

وی ادامه داد: مشتریان شرکت خانواده ۴۵۰ هزار نفری هستند که به ما اعتماد کردند پس ما نه تنها با اعتماد این مشتریان سهم بازار را حفظ کنیم بلکه آن را گسترش هم می‌دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.