تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 19:32
کد خبر : 110746

بیانیه فدراسیون فوتبال: 🔹انتشار پستی در اینستاگرام مقام معظم رهبری هیچ ارتباطی با تیم‌ملی فوتبال ندارد.

بیانیه فدراسیون فوتبال:   🔹انتشار پستی در اینستاگرام مقام معظم رهبری هیچ ارتباطی با تیم‌ملی فوتبال ندارد.

پیرو مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه های غیر ورزشی و تفسیر نادرست از مواضع و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت و تمجید از مربیان داخلی لازم است موضوعاتی به منظور تبیین مواضع فدراسیون فوتبال و رفع ابهامات پیرامون تیم ملی اعلام شود. رسالت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تلاش در مسیر

پیرو مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه های غیر ورزشی و تفسیر نادرست از مواضع و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت و تمجید از مربیان داخلی لازم است موضوعاتی به منظور تبیین مواضع فدراسیون فوتبال و رفع ابهامات پیرامون تیم ملی اعلام شود.
رسالت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تلاش در مسیر آماده سازی و حضور تیمی قدرتمند، منسجم و شایسته در رقابت های جام جهانی است که بتواند موجبات خشنودی، افتخار و شادی ملت بزرگ ایران، قشر جوان و علاقمندان به فوتبال را در میادین بین المللی فراهم سازد.
این در حالی است که برداشت غیر مرتبط یکی از روزنامه های سیاسی از بیانات معظم له با استفاده از تیتر غلط و شائبه دار موجب ایجاد فضای نامناسبی در اطراف تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال گردیده است.
تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت استقلال سازمان ها، شایسته سالاری و انجام امور اجرایی توسط متخصصین هر حوزه که در این موضوع بدون شک فدراسیون فوتبال است نشان گر برداشت نادرست از بیانات و توصیه های مطرح شده است.
متاسفانه این مطلب همچنین مصداق وهن جایگاه دفتر مقام معظم رهبری است حال آنکه انتشار پستی در اینستاگرام معظم له هیچ ارتباطی با شرایط و موضوعات مرتبط با تیم ملی فوتبال ایران نداشته و برداشت غلط و حاشیه ساز منتشر شده در این روزنامه موجب انحراف افکار عمومی و واکنش های نادرستی گردیده است.
بر این مبنا فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر مبنای وظایف و مسئولیت های خود در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه سربلندی و حضور قدرتمندانه نمایندگان ورزش ایران اسلامی در میادین بین المللی همچنین خوشحالی و رضایت مردم شریف ایران اسلامی تنها در راستای مصالح و منافع ملی در خصوص شرایط تیم ملی به صورت کاملا مستقل تصمیم گیری و به تکلیف خود عمل خواهد کرد و هیچ گونه دخالت سیاسی و غیر ورزشی در اینگونه موضوعات تخصصی که در حوزه وظایف تعریف شده مسئولان فدراسیون به شمار می رود صورت نگرفته همچنین سخنگوی محترم دولت و وزیر محترم ورزش بارها بر استقلال کامل فدراسیون در زمینه تصمیم گیری پیرامون شرایط تیم ملی و نقش حمایتی دولت محترم در خصوص پشتیبانی از فدراسیون در مسیر آماده سازی تیم ملی تاکید نموده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.