تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1401 - 10:44
کد خبر : 109831

🔺مهار آتش سوزی سنگین در آفخرا رشت | تجمع معتادین کار دست مردم داد | ۶ تن مصدوم شدند

🔺مهار آتش سوزی سنگین در آفخرا رشت | تجمع معتادین کار دست مردم داد | ۶ تن مصدوم شدند

حادثه آتش سوزی درخانه ویلایی وسقف یکباب آپارتمان چهار طبقه به ساعت۲۳:۵۰ شب گذشته (۲۵خرداد ۱۴۰۱) به مرکزفرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.   سریعا باتوجه به حجم حادثه وتراکم سازه‌ای ۱۵ خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان و پشتیبان دستگاه تنفسی بهمراه ۵۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل آتش سوزی واقع در سبزه

حادثه آتش سوزی درخانه ویلایی وسقف یکباب آپارتمان چهار طبقه به ساعت۲۳:۵۰ شب گذشته (۲۵خرداد ۱۴۰۱) به مرکزفرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

 

سریعا باتوجه به حجم حادثه وتراکم سازه‌ای ۱۵ خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان و پشتیبان دستگاه تنفسی بهمراه ۵۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل آتش سوزی واقع در سبزه میدان، آفخرا اعزام شدند.

شهرام مومنی، رییس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه تجمع معتادین درمنزل خالی از سکنه و بی‌احتیاطی موجبات بروز آتش سوزی و نهایتا سرایت آتش ازطریق «چوب زیر حلب دیوار آپارتمان چهار طبقه» به سقف این آپارتمان رافراهم داشت.

 

وی با اشاره به شدت این آتش سوزی باتوجه به سقف‌های چوبی و پراکندگی آتش، ادامه داد: تیم‌های عملیاتی از چندین طرف نسبت به ایمن سازی، خارج کردن ساکنین و مهار و پیشگیری ازگسترش آتش سوزی اقدام کردند.

 

این مسوول ضمن تاکید بر تنگ و باریک بودن کوچه‌های منتهی به محل حادثه گفت: متاسفانه امکان عملیات خودروی نردبان در این کوچه وجود نداشت.

 

مومنی به دودگرفتگی چند تن از آتش نشانان اشاره کرد و افزود: بحمدالله هم اینک تمامی آتش نشانان چه با اعزام به بیمارستان و چه با تلاش عوامل اورژانس در محل حادثه؛ حالشان خوب است.آتش نشانان در این عملیات به ساعت ۳:۴۲ دقیقه به ایستگاه‌های مربوطه بازگشتند.

 

۳ تیم اورژانس در محل حادثه

 

پیمان اسدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به وقوع حریق در منزلی مسکونی، اظهار داشت: در این حادثه که در شهر رشت روی داد، ۳ تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی با اشاره به زمان وقوع این حادثه گفت، این حادثه در ساعت ۲۳:۵۸ شب گذشته ۲۵ خرداد ماه، روی داد.

 

در این حادثه ۶ تن مصدوم شدند که ۲ نفر در محل مورد مداوا قرار گرفته و ۴ نفر با توجه به نوع مصدومیت به بیمارستان‌های پورسینا و رازی رشت منتقل شدند.

 

مصدومین این حادثه نیروهای آتش نشان بودند که موفق به اطفا حریق شدند و خود دچار مشکلات تنفسی و آسیب حین امدادرسانی شده بودند.

 

 

 

در پایان مومنی ضمن خدا قوت به تمامی آتش نشانان و افسران ارشد و دعای خیر و سلامتی، افزود: اینجانب به نوبه خود مراتب سپاس و قدردانی را از حسن همکاری تمامی تیم‌های عملیاتی اورژانس، اداره برق، اداره گاز، شهرداری، پلیس ۱۱۰ و پلیس راهور بواسطه حضور و همکاری‌شان در این حادثه را دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.