تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 17:12
کد خبر : 109202

مهلت بیمه شالیزارها و باغات چای گیلان تمدید شد

مهلت بیمه شالیزارها و باغات چای گیلان تمدید شد

معاون بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان از تمدید مهلت بیمه شالیزارها و باغات چای در این استان خبر داد. پیمان عبداللهی‌فر روز پنجشنبه گفت: برنجکاران و چایکاران استان گیلان تا پایان ماه جاری برای بیمه‌گذاری شالیزارها و باغات چای خود فرصت دارند. به گفته او برای سایر محصولات دامی، شیلاتی و زنبور عسل بدون محدودیت تا

معاون بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان از تمدید مهلت بیمه شالیزارها و باغات چای در این استان خبر داد.

پیمان عبداللهی‌فر روز پنجشنبه گفت: برنجکاران و چایکاران استان گیلان تا پایان ماه جاری برای بیمه‌گذاری شالیزارها و باغات چای خود فرصت دارند.

به گفته او برای سایر محصولات دامی، شیلاتی و زنبور عسل بدون محدودیت تا پایان شهریور فرصت خرید بیمه‌نامه از شعب بانک کشاورزی و ۲۷ دفتر اصلی و فرعی نمایندگی‌های بیمه وجود دارد.

معاون بیمه‌ای بانک کشاورزی استان گیلان اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۳ هزار نفر از بهره‌برداران در حوزه مختلف کشاورزی از جمله باغی، زراعی، دامی، شیلاتی و زنبور عسل نسبت به بیمه‌گذاری محصولات کشاورزی اقدام کرده‌اند.

پارسال ۷۰ هزار نفر از کشاورزان گیلان محصولات کشاورزی خود را تحت پوشش قرار دادند که در مجموع ۶۷ میلیارد تومان غرامت به بیش از ۵۰ هزار نفر از بیمه‌گذاران خسارت دیده محصولات مختلف کشاورزی استان پرداخت شده‌است.

۷۸ محصول بیمه‌ای در استان گیلان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند که بیشترین بیمه‌گذاری از سوی شالیکاران انجام می‌شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.