تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1401 - 13:05
کد خبر : 108940

عاملان تیراندازی در لاهیجان دستگیر شدند

عاملان تیراندازی در لاهیجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گیلان گفت: سه قاچاقچی مواد مخدر که به دلیل اختلاف حساب پس از درگیری به سمت یکدیگر تیراندازی کرده بودند دستگیر شدند. به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان،  فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: عصر روز گذشته سه قاچاقچی اهل یکی از استانهای همجوار به دلیل اختلاف حساب قبلی معامله مواد مخدر با یک

فرمانده انتظامی گیلان گفت: سه قاچاقچی مواد مخدر که به دلیل اختلاف حساب پس از درگیری به سمت یکدیگر تیراندازی کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان،  فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: عصر روز گذشته سه قاچاقچی اهل یکی از استانهای همجوار به دلیل اختلاف حساب قبلی معامله مواد مخدر با یک توزیع کننده مواد مخدر در منطقه بازکیاگوراب لاهیجان درگیر و با یک قبضه کلت کمری اقدام به تیراندازی کردند.

سرهنگ حمید محمدی نسب افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس به محل حادثه اعزام و این ۳ قاچاقچی ۵۴، ۴۴ و ۴۳ ساله را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد:  پلیس در حال بررسی علت حادثه است.

سرهنگ محمدی نسب در پایان با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست در صورت مشاهده این‌گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.