تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 11:00
کد خبر : 108770

در نشست مجمع نمایندگان گیلان با مدیران اجرایی حوزه انرژی و کشاورزی: اولویت ها و چالش های حوزه ی انرژی و کشاورزی گیلان بررسی شد

در نشست مجمع نمایندگان گیلان با مدیران اجرایی حوزه انرژی و کشاورزی: اولویت ها و چالش های حوزه ی انرژی و کشاورزی گیلان بررسی شد

نشست مجمع نمایندگان گیلان با دستور کار بررسی عمده ترین اولویت ها و چالش های انرژی و کشاورزی گیلان در دیوان محاسبات استان گیلان برگزار شد. « بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این نشست از اجرای ۸ طرح اثر گذار و مهم در حوزه  ترمیم خطوط و افزایش ظرفیت

نشست مجمع نمایندگان گیلان با دستور کار بررسی عمده ترین اولویت ها و چالش های انرژی و کشاورزی گیلان در دیوان محاسبات استان گیلان برگزار شد.

« بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این نشست از اجرای ۸ طرح اثر گذار و مهم در حوزه  ترمیم خطوط و افزایش ظرفیت پست های برق در مناطق مختلف گیلان خبر داد و گفت: این طرح ها اکنون با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست و تا آغاز فصل گرما و افزایش مصرف برق در استان به بهره برداری می رسند.
وی افزود: پیک مصرف برق در استان گیلان در سال گذشته حدود ۲ هزار مگاوات بود که امسال این رقم می تواند تا ۲ هزار و ۱۰۰ مگاوات افزایش داشته باشد.
داراب زاده با اشاره به تابستان سخت پیش رو و روند استمرار افزایش مصرف برق در کشور گفت: با مدیریت بهینه مصرف برق، همه می توانند از نعمت برق استفاده کنند. توسعه زیرساخت ها و ترویج فرهنگ مصرف درست و حساب شده از انرژی برق، از جمله راهکارها برای بهره مندی همه از برق می باشد و حصول نتایج مطلوب در این حوزه، مستلزم تعامل و همراهی عموم مشترکان با برنامه ریزان حوزه انرژی است.
در این نشست، مهرداد گودرزوند چگینی رییس مجمع نمایندگان گیلان، جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، احمد دنیامالی نماینده انزلی، پرویز محمد نژاد، نماینده لنگرود، خلیل بهروزی فر، نماینده مردم فومن و شفت، ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه و غلامرضا مرحبا نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان، رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان  حضور داشتند.

جلسه مجمع نماینگان  مجلس با مدیران دستگاههای اجرایی استان24-2-1401 ( دیوان محاسبات).jpg

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.