تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 11:46
کد خبر : 108592

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۰ اردی‌بهشت ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تهران آفتابی است و حداکثر دما ۲۴ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود. امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از شانزده درجه به مرور و در طول روز به بیست و چهار درجه

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۰ اردی‌بهشت ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تهران آفتابی است و حداکثر دما ۲۴ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از شانزده درجه به مرور و در طول روز به بیست و چهار درجه می‌رسد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی پیش‌بینی می‌شود. فردا ۲۰ اردی‌بهشت ۱۴۰۱ آسمان پایتخت آفتابی خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

جدول سه روزه دمای هوا

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۲۰ اردی‌بهشت ماه) آفتابی با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۱ اردی‌بهشت ماه) هم آفتابی تا قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (۲۲ اردی‌بهشت ماه) آفتابی و با حداقل دمای ۱۵ درجه و با حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آلودگی هوای تهران

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد ۶۶ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

طی ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۱۵۶ قرار داشت و هوای تهران برای همه افراد آلوده بود.

همچنین تهران از ابتدای سال ۲ روز هوای پاک و ۳۵ روز هوای قابل قبول و ۹ روز هوای آلوده برای گروه‌های حساس جامعه، ۲ روز ناسالم برای همه افراد و یک روز هوای خطرناک داشته است.

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (۱۹ اردیبهشت ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز سه‌شنبه (۲۰ اردی‌بهشت ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

آلودگی هوای تهران

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه (۲۰ اردی‌بهشت ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.