تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 13:23
کد خبر : 1084

«سیانور» پروانه نمایش گرفت+تصاویر

«سیانور» پروانه نمایش گرفت+تصاویر

جارستان- پروانه نمایش «سیانور» ساخته بهروز شعیبی به تهیه کنندگی سید محمود رضوی صادر شد. به گزارش ایسنا، «سیانور» دومین ساخته بلند سینمایی بهروز شعیبی است که در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمد و با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شد. طبق برنامه‌ریزیهای انجام شده و رایزنی‌های صورت

جارستان- پروانه نمایش «سیانور» ساخته بهروز شعیبی به تهیه کنندگی سید محمود رضوی صادر شد.

به گزارش ایسنا، «سیانور» دومین ساخته بلند سینمایی بهروز شعیبی است که در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمد و با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شد.

طبق برنامه‌ریزیهای انجام شده و رایزنی‌های صورت گرفته با دریافت پروانه نمایش، این فیلم که یک اثر تاریخی سیاسی به شمار می‌رود، اواخر مهر ماه اکران عمومی می‌شود.

در خلاصه داستان «سیانور» آمده است: پایان یک سکوت طولانی! امیر و هما پس از مدتی یکدیگر را می‌یابند در حالی‌که یک انتخاب بیشتر ندارند، سیانور یا زندگی! و آنها زندگی را انتخاب می‌کنند.

در این فیلم مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی و آتیلا پسیانی به ایفای نقش می‌پردازند.

۴۰۳۰۰۴۲_۱۹۴ ۱۳۹۴۱۰۲۲۰۹۰۰۴۸۱۶۷۶۸۸۸۷۹۱۰ ۱۳۹۴۱۱۱۴۱۵۰۶۱۲۱۰۸۷۰۳۳۲۴۴ cianor9 image-69 IMG_20160208_095315s

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.