تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 13:35
کد خبر : 108016

استاندار گیلان: ارتش جمهوری اسلامی مردمی، مقتدر و انقلابی است

استاندار گیلان: ارتش جمهوری اسلامی مردمی، مقتدر و انقلابی است

استاندار گیلان با بیان اینکه امنیت مرزهای کشور و منطقه را مدیون خون شهدای دلاورمردان ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح می دانیم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی مردمی ، مقتدر و انقلابی است. به گزارش خبرنگار ایرنا،  اسدالله عباسی روز دوشنبه در مراسم رژه خودرویی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت با اشاره

استاندار گیلان با بیان اینکه امنیت مرزهای کشور و منطقه را مدیون خون شهدای دلاورمردان ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح می دانیم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی مردمی ، مقتدر و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،  اسدالله عباسی روز دوشنبه در مراسم رژه خودرویی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت با اشاره به نامگذاری ۲۹ فروردین ماه به عنوان روز ارتش افزود: دشمنان خارجی توطئه کرده بودند تا ارتش را که سرمایه و ذخیره ملت است را منحل کنند که با نگاه هوشمندانه و درایت امام خمینی (ره) این توطئه خنثی شد و ۲۹ فروردین روز ارتش نامگذاری و بار دیگر ارتش قوی را به نام ارتش جمهوری اسلامی احیا کرد.

وی با اشاره به رشادت های دلیرمردان ارتش در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ارتشیان سربلند در کنار سایر نیروهای مسلح توانستند از نظام مان دفاع کنند و به برکت خون شهدا امروز شاهد نظامی مقتدر و استوار در جهان اسلام در دفاع از حریم مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

استاندار گیلان ادامه داد: امروز نیز همزمان با بیانیه گام دوم در سرزمین های پیرامونی دشمنان با هدایت دلارهای نفتی برخی از کشورهای سست بنیاد منطقه و دشمنان خارجی بدنبال رفتار مذبوحانه ای بودند که بار دیگر با تدابیر مقام معظم رهبری و نخبگان توطئه دشمنان نقش برآب شد.

عباسی ادامه داد: ناوها و ناوچه های دریایی در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس و دریاهای آزاد توانستند امنیت نظام جمهوری اسلامی و منطقه را حفظ و از آرمان های انقلاب دفاع کنند و مردم خاطره زحمات و فداکاری های در خلیج فارس در مرزهای زمینی را نیز فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز قدرتمندترین ارتش دنیا را داریم، اظهار داشت:  ارتش پرچم جمهوری اسلامی را با تاسی از شهدای کربلا و سرور شهیدان امام حسین با رشادت ها و شجاعت ها همواره برافراشته نگاه  می دارد  و  ما به ارتش مردمی ، مقتدر و انقلابی افتخار می کنیم.

۲۹ فروردین ماه روز ارتش و نیروی زمینی نامگذاری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.