تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1400 - 12:44
کد خبر : 107700

استاندار گیلان بر جدیت در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد

استاندار گیلان بر جدیت در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد

جارستان:استاندار گیلان با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی گفت: شیوه‌نامه‌های بهداشتی با جدیت بیشتری رعایت و از عادی‌انگاری پرهیز شود. به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی در آخرین جلسه ستاد استانی کرونا در سال ۱۴۰۰ افزود: عملکرد دولت سیزدهم در مدیریت و کنترل کرونا با توجه به افزایش واکسیناسیون و رعایت

جارستان:استاندار گیلان با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی گفت: شیوه‌نامه‌های بهداشتی با جدیت بیشتری رعایت و از عادی‌انگاری پرهیز شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی در آخرین جلسه ستاد استانی کرونا در سال ۱۴۰۰ افزود: عملکرد دولت سیزدهم در مدیریت و کنترل کرونا با توجه به افزایش واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، درخشان بوده است.

رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا در گیلان با قدر دانی  همه دست اندرکاران حوزه مبارزه و کنترل ویروس کرونا ادامه داد: در دوران پیک کرونا و بروز مشکلات معیشتی، در طرح مواسات به‌یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که از منویات مقام معظم رهبری بود، مردم خیر و بسیجیان پای کار آمدند تا آلام هم‌نوعان خود را کاهش دهند.

نماینده عالی دولت در گیلان به کاهش بستری ها و فوتی ها در این استان اشاره و بر لزوم تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری با وجود  وضعیت بهبودیافته فعلی با در نظر داشتن حضور مسافران در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه باید همچنان کرونا را جدی گرفت و مراقبت های لازم را در دستور کار قرار داد، گفت: صاحب نظران با توجه به شرایط مناسب مراکز واکسیناسیون، مردم را به ترزیق دز سوم واکسن تشویق کنند تا برای هر شرایطی، آمادگی کامل وجود داشته باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه تا کنون در آستانه آغاز تعطیلات نوروزی شاهد افزایش ۴۰ درصدی تردد خودرو به گیلان نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ هستیم، تاکید کرد: تیم های بهداشتی همچنان در صورت بروز مشکل به صورت واکنش سریع آماده باشند.

عباسی با بیان اینکه کشیک های نوروزی همه دستگاه های خدمات رسان فعال باشند، اظهار داشت: مدیران هتل ها، اقامتگاه ها و رستوران ها حتما موضوع ثبت نام در سامانه «ایران من» و دریافت QR را جدی بگیرند.

وی گفت: برنامه ها و مطالعات راهبردی طوری طراحی شود تا در سال ۱۴۰۱ جامعه از ویروس کرونا مصون سازی شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا شاهد افت شدید و جبران ناپذیر فرآیند تحصیلی در مدارس و دانشگاه ها بودیم، تاکید کرد: همه دستگاه ها به کمک آموزش و پرورش و دانشگاه های استان همانگونه که رئیس جمهوری تاکید داشتند، آمده و بلافاصله بعد از تعطیلات ، کلاس‌ها به صورت حضوری و با نشاط مضاعف برگزار شود.

وی یادآور شد: باید تلاش شود تا با کمیت و سرعت عمل و کیفیت بالا، افت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان جبران شود.

عباسی همچنین از اختصاص مناسب اعتبارات سفر رئیس جمهوری و همچنین اعتبارات هزینه ای به گیلان خبر داد و گفت: مسئولان با همتی انقلابی و عزمی جهادی، کنار مردم باشند تا مردم پس از ٢ سال مشکلات ناشی از کرونا، در سال جدید، توسعه و رونق و شکوفایی را بیش از پیش مشاهده کنند.

استاندار گیلان بیان داشت: عزم آیت الله دکتر رئیسی و دست اندرکاران دولت سیزدهم که برآمده از اراده مردم انقلابی است، هم در کشور و هم در استان گیلان ، برای ارائه خدمات در شأن مردم و برای مردم و به نفع خواسته های آنان بسیار جدی است.

در حال حاضر٣ شهرستان استان گیلان در رنگ بندی کرونایی نارنجی و ۱۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.