تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 11:22
کد خبر : 107690

با فرزندان پوتین آشنا شوید

با فرزندان پوتین آشنا شوید

جارستان :  در حالی که چشمان جهان به پوتین و جنگی که علیه اوکراین به راه انداخته خیره شده او همواره در مورد زندگی خصوصی اش مخفیانه عمل کرده و تلاش‌های هماهنگی برای جلوگیری از قرار گرفتن فرزندان اش در مرکز توجهات و در برابر نورافکن‌ها انجام می‌شود و بسیاری را به این سوال وا

جارستان :  در حالی که چشمان جهان به پوتین و جنگی که علیه اوکراین به راه انداخته خیره شده او همواره در مورد زندگی خصوصی اش مخفیانه عمل کرده و تلاش‌های هماهنگی برای جلوگیری از قرار گرفتن فرزندان اش در مرکز توجهات و در برابر نورافکن‌ها انجام می‌شود و بسیاری را به این سوال وا می‌دارد که آیا او حتی واقعا دارای فرزند است یا خیر.

“ولادیمیر پوتین” رئیس جمهروی روسیه هرگز به طورعلنی به هیچ از فرزندان خود اشاره نکرده جز این که گفته دو دختر دارد.

به نقل از نشریه بریتانیایی ویک؛ گروهی از معترضان طرفدار اوکراین اخیرا پس از ورود به ویلایی متعلق به دختر کوچکتر ولادیمیر پوتین در شهر بیاریتز توسط پلیس فرانسه بازداشت شدند.

این گروه تحت رهبری “پیر هافنر” تاجر فرانسوی که بیش از دو دهه در روسیه زندگی می‌کرد اعلام کردند که آن ملک چند میلیون پوندی ساحلی باید “پناهگاهی برای پناهنجویان اوکراینی” باشد.

این خانه متعلق به “کاترینا تیخونوا” ۳۵ ساله دختر کوچک‌تر رئیس جمهور روسیه است و توسط “کریل شامالوف” همسر سابقش در سال ۲۰۱۲ میلادی به قیمت ۴.۵ میلیون یورو خریداری شده بود.

معترضان ویدئویی را در رسانه‌های اجتماعی از داخل آن خانه منتشر کردند که حمام‌های مرمری، هشت اتاق خواب، یک اتاق موسیقی با پیانو و گیتار، یک بار شیک، یک کتابخانه، یک اتاق نشیمن بزرگ و یک تراس مشرف به دریا را نشان می‌دهد.

با فرزندان پوتین آشنا شوید

در حالی که چشمان جهان به پوتین و جنگی که علیه اوکراین به راه انداخته خیره شده او همواره در مورد زندگی خصوصی اش مخفیانه عمل کرده و تلاش‌های هماهنگی برای جلوگیری از قرار گرفتن فرزندان اش در مرکز توجهات و در برابر نورافکن‌ها انجام می‌شود و بسیاری را به این سوال وا می‌دارد که آیا او حتی واقعا دارای فرزند است یا خیر.

گمان می‌رود پوتین دست کم دو دختر از “لیودمیلا اوچرتنی” همسر سابق اش و از کارکنان پیشین هواپیمایی آئروفلوت داشته باشد.

این زوج تقریبا سه دهه با یکدیگر زندگی کردند. ازدواج این زوج پیش از زمانی صورت گرفت که پوتین در سال ۱۹۹۹ میلادی جانشین “بوریس یلتسین” به عنوان رئیس جمهور شد و در صفوف کا گ ب و سرویس امنیت فدرال روسیه نهاد جایگزین آن ارتقای درجه پیدا کرد. در ژوئن ۲۰۱۳ میلادی، طلاق پوتین از همسرش در حالی اعلام شد که گفته شده بود کار روزانه ۱۶ تا ۱۷ ساعته پوتین بر زندگی خانوادگی او تاثیر مستقیمی گذاشته است.

با فرزندان پوتین آشنا شوید

رسانه‌ها اعلام کرده اند که “ماریا” فرزند بزرگ پوتین، در ۲۸ آوریل ۱۹۸۵ میلادی به دنیا آمد. او اکنون ۳۶ سال دارد و متخصص غدد درون ریز و یکی از برجسته‌ترین متخصصان در زمینه دوارفیسم یا کوتاه قامتی در روسیه است. در سال ۲۰۱۵ میلادی، او پیش از ادامه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه دولتی مسکو در رشته زیست شناسی در دانشگاه سن پترزبورگ تحصیل کرده بود. او سپس در مرکز تحقیقات غدد درون ریز در مسکو کاندیدای ادامه تحصیل در مقطع دکترا شد. او به کودکان مبتلا به بیماری‌های غدد درون ریز کمک می‌کند.

گفته می‌شود او با “جوریت فاسن” ازدواج کرده و گمان می‌رود از او صاحب یک فرزند شده است. در نتیجه، اگر این موضوع صحت داشته باشد پوتین پدربزرگ است و نوه دارد.

پوتین در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۷ به “الیور استون” فیلمساز گفته بود که یک پدربزرگ است. زمانی که استون از او پرسید که آیا با نوه اش بازی می‌کند؟ پوتین پاسخ داد:”متاسفانه به ندرت”.

با فرزندان پوتین آشنا شوید

“کاترینا تیخونوا” متولد آگوست ۱۹۸۶ دومین فرزند رئیس جمهور روسیه است. نام او “یکاترینا ولادیمیروا پوتینا” است، اما مانند خواهر بزرگترش او نیز از نام خانوادگی پدرش استفاده نمی‌کند. در عوض، او از نام خانوادگی مادربزرگ مادری خود “یکاترینا تیخونونا شکربنوا” استفاده می‌کند.

او پس از نگارش رساله “تکمیل مطالعه در مورد کمک به فضانوردان و خلبانان برای جهت دهی به خود در شرایط دشوار” مدرک دکترایش را از دانشگاه دولتی مسکو اخذ کرد و اکنون یک پروژه “ابتکار بزرگ جدید هوش مصنوعی روسیه” را هدایت می‌کند.

این زن ۳۵ ساله مسلما به دلیل موفقیت اش به عنوان یک رقصنده باله علیرغم نقش اش به عنوان مدیر موسسه تحقیقات ریاضی سیستم‌های پیچیده در دانشگاه دولتی مسکو شناخته شده است. کاترینا پیش‌تر با “کریل شامالوف” میلیاردر، پسر یکی از بزرگترین بانکداران روسیه و مالک هولدینگ سیبور یک شرکت پتروشیمی روس و ازدواج کرده بود. با این وجود، این زوج در سال ۲۰۱۸ میلادی از یکدیگر طلاق گرفتند. در آن زمان ارزش دارایی آن دو حدود ۲ میلیارد دلار بود.

با فرزندان پوتین آشنا شوید

شایعاتی در مورد فرزندان احتمالی دیگر پوتین مطرح شده اند. روزنامه بریتانیایی “میرر” گزارش داده بود که پوتین با “آلینا کاباوا” ژیمناست سابق المپیک که اکنون سیاستمداری طرفدار کرملین است رابطه داشته و پنح فرزند از او دارد. در سپتامبر ۲۰۱۳ میلادی، “الکسی ناوالنی” رقیب سیاسی پوتین ادعا کرد که پوتین و کاباوا با یکدیگر ازدواج کرده اند، اما سخنگوی پوتین این ادعا را رد کرد و آن را “تمرین اینترنتی برای رفع خستگی” خواند و این موضوع را به تمسخر گرفت.

با این وجود، گزارش‌هایی وجود دارند مبنی بر آن که در سال ۲۰۰۸ میلادی پوتین صاحب یک پسر به نام دیمیتری شده است. هم چنین در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ نیز صاحب دو فرزند دیگر و در سال ۲۰۱۹ میلادی صاحب یک پسر دوقلو شده است.

رئیس جمهور روسیه ممکن است فرزند دیگری نیز از “سوتلانا کریونوگیخ” داشته باشد که به گزارش “دیلی میل” صاحب یک بانک بزرگ روسیه و یکی از ثروتمندترین زنان آن کشور است.

“لویزا روزوا” دختر سوتلانا کریونوگیخ هرگز به عنوان فرزند پوتین شناخته نشده و مادرش هرگز در مورد این ادعا‌ها اظهار نظر نکرده است. این دختر ۱۸ ساله ۸۴۰۰۰ فالوئر در اینستاگرام داشت البته پیش از آن که حدود ۵ ماه پیش سربازان روسی در نزدیکی مرز با اوکراین مستقر شوند او از انتشار پست‌های عمومی خودداری ورزید و گمان می‌رود که پوتین دهان اش را بسته و او را وادار به سکوت کرده است. حساب کاربری او از آن زمان حذف یا پنهان شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.