تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 12:37
کد خبر : 107585

سوال‌ها و انتقادهای کیهان از تیم مذاکره کننده هسته‌ای

سوال‌ها و انتقادهای کیهان از تیم مذاکره کننده هسته‌ای

حسین شریعتمداری مدیر مسپول کیهان در یادداشتی با عنووان «اجازه ندهیم آمریکا لغو تحریم‌ها را دور بزند!» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به خاطر عدم ارائه توضیح درباره اتفاقات رخ داده در وین انتقاد کرد. در حالیکه براساس آخرین گزارش‌ها احتمال توافق هسته‌ای در وین بسیار بالاست، روزنامه کیهان امروز در گزارش و یادداشتی به

حسین شریعتمداری مدیر مسپول کیهان در یادداشتی با عنووان «اجازه ندهیم آمریکا لغو تحریم‌ها را دور بزند!» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به خاطر عدم ارائه توضیح درباره اتفاقات رخ داده در وین انتقاد کرد.

در حالیکه براساس آخرین گزارش‌ها احتمال توافق هسته‌ای در وین بسیار بالاست، روزنامه کیهان امروز در گزارش و یادداشتی به انتقاد از روند مذاکرات احیای برجام پرداخت.

در گزارش اصلی این روزنامه با تیتر «احیای برجام بدون لغو تحریم‌ها یعنی همان خسارت محض» آمده است: «اکنون غربی‌ها باید بدانند دولتی که دنبال سیب و گلابی برجام بود و در نهایت دستاوردی جز «هیچ» و «روی هوا» عایدش نشد، رفته است و جمهوری اسلامی ایران در این دوره از حیات خود تحت تأثیر فشار غرب، به سازش تن نمی‌دهد و اگر قرار بر انتخاب بین «توافق بد» و «عدم توافق»، باشد مطمئناً بهترین گزینه «عدم توافق» است چه آنکه احیای برجام بدون لغو تحریم‌ها، همان خسارت محض است.»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.