تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 10:27
کد خبر : 107407

خودکشی قاتل پس از قتل ٢ برادر دیگرش در کوچصفهان رشت

خودکشی قاتل پس از قتل ٢ برادر دیگرش در کوچصفهان رشت

جارستان : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از خودکشی قاتل پس از قتل ٢ برادرش در شهر کوچصفهان شهرستان رشت خبر داد. به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح این خبر اظهار داشت: حوالی ظهر امروز و به دنبال ایجاد اختلاف

جارستان : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از خودکشی قاتل پس از قتل ٢ برادرش در شهر کوچصفهان شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح این خبر اظهار داشت: حوالی ظهر امروز و به دنبال ایجاد اختلاف بر سر زمین کشاورزی میان اعضای یک خانواده، یکی از برادران با تیراندازی به سمت ٢ برادر دیگر خود، آن‌ها را به قتل رساند.

وی افزود: پس از اطلاع پلیس از وقوع قتل، بلافاصله شناسایی قاتل و بررسی ماجرا در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و با پیگیری‌های انجام شده سرانجام قاتل در حوالی محل وقوع جرم شناسایی شد.

سرهنگ رسول‌زاده با اشاره به حضور ماموران انتظامی در محل خاطرنشان کرد: قاتل پس از مواجهه با ماموران پلیس، بدون توجه به دستورات صادره و امتناع از تسلیم در برابر قانون، ابتدا به سمت ماموران تیراندازی و سپس خود را هدف گرفت و خودکشی کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره عواقب ناگوار در اختیار داشتن اسلحه و هشدار در خصوص استفاده شهروندان از سلاح‌های سرد یا گرم به ویژه هنگام عصبانیت و اختلافات خانوادگی گفت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت و بی‌توجهی به قانون، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.