تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 11:10
کد خبر : 107073

گیلان با هوای برفی و بارانی تا ۶ درجه سرد می‌شود

گیلان با هوای برفی و بارانی تا ۶ درجه سرد می‌شود

جارستان :هواشناسی گیلان پیش بینی کرد از عصر روز یکشنبه با ورود تدریجی سامانه بارشی جدید، شاهد آسمانی بارانی و در ارتفاعات بارش برف پراکنده و کاهش دما تا ۶ درجه سانتیگراد خواهیم بود. براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ آسمان استان از روز یکشنبه مه آلود خواهد بود و به تناوب بارندگی در ارتفاعات

جارستان :هواشناسی گیلان پیش بینی کرد از عصر روز یکشنبه با ورود تدریجی سامانه بارشی جدید، شاهد آسمانی بارانی و در ارتفاعات بارش برف پراکنده و کاهش دما تا ۶ درجه سانتیگراد خواهیم بود.

براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ آسمان استان از روز یکشنبه مه آلود خواهد بود و به تناوب بارندگی در ارتفاعات و دامنه ها و بارش برف و کولاک و احتمال رعد و برق و وزش باد و کاهش دما به طور متوسط بین سه تا ۶ درجه سانتیگراد در استان مورد انتظار است.

بالاترین دمای استان در روز یکشنبه در رشت به ۲۱ درجه سانتیگراد می رسد که روز چهارشنبه با چهار درجه کاهش به ۱۸ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

جدول پیش بینی هواشناسی گیلان همچنین حاکی است جیرنده که روز یکشنبه در گرمترین ساعات دمای پنج درجه ای را تجربه خواهد کرد روز چهارشنبه با حداکثر دمای یک درجه زیر صفر روز سردی را برای مردم این منطقه رقم خواهد زد. دیلمان نیز حداکثر دمای ۹ درجه را سپری خواهد کرد که روز چهارشنبه در گرمترین ساعات از یک درجه زیر صفر فراتر نخواهد رفت.

براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ طی مدت فعالیت این سامانه بارشی آبگرفتگی، احتمال لغزش و رانش، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و سازه ها، کاهش دید، ارتفاعات و دامنه ها، بارش برف و کولاک و احتمال رعد و برق وجود دارد.

هواشناسی گیلان همچنین توصیه کرد رانندگان در هنگام تردد در جاده ها طی مدت وقوع بارش ها احتیاط لازم را داشته  باشند و  از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.