تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 10:57
کد خبر : 107067

با حضور نماینده عالی دولت در گیلان؛ قلع و قمع آخرین متصرفات دستگاه‌های دولتی در نوار ساحلی گیلان در حویق تالش

با حضور نماینده عالی دولت در گیلان؛ قلع و قمع آخرین متصرفات دستگاه‌های دولتی در نوار ساحلی گیلان در حویق تالش

جارستان :با حضور دکتر عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، آخرین متصرفات دستگاه‌های دولتی در نوار ساحلی استان در منطقه حویق شهرستان تالش قلع و قمع شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (یکشنبه) در جریان بازدید از آزادسازی نوار ساحلی تالش در منطقه حویق، با اشاره به تاکید رئیس

جارستان :با حضور دکتر عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، آخرین متصرفات دستگاه‌های دولتی در نوار ساحلی استان در منطقه حویق شهرستان تالش قلع و قمع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (یکشنبه) در جریان بازدید از آزادسازی نوار ساحلی تالش در منطقه حویق، با اشاره به تاکید رئیس جمهوری مبنی بر رعایت حریم ۶۰ متری در سواحل توسط دستگاه‌های دولتی و نیز بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدیدهایی طی هفته‌های گذشته از تمامی نقاط ساحلی استان داشتم که تنها یک مورد مربوط به اداره کل شیلات و مرکز تحقیقات ماهیان باقی مانده است.
وی ابلاغ صریح رئیس جمهوری و ارائه مهلت زمانی به مسئولان این مرکز را مورد اشاره قرار داد و از صدور دستور برای جمع آوری بناها و آزادسازی نوار ساحلی حداکثر تا ۲ روز آینده خبر داد‌.
وی ساختمان های موجود در این منطقه را متروکه و غیر قابل استفاده عنوان و بر لزوم مولدسازی امکانات یا در اختیار شهرداری قرار دادن برای طرح سالم سازی دریا تأکید کرد.
دکتر عباسی گفت: این، آخرین نقطه ایست که تحت تصرف نهادهای دولتی قرار دارد که آزادسازی می شود.
استاندار گیلان به فرمانداران، بخشداران و شهرداران تأکید کرد طرح های جدید در راستای استفاده بهینه از ساحل و در جهت بهره مندی مردم ارائه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.