تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 20:26
کد خبر : 107047

۱۸ هزار و ۹۲۳ میلیارد تومانی اعتبار رهاورد سفر رییس جمهور به گیلان

۱۸ هزار و ۹۲۳ میلیارد تومانی اعتبار رهاورد سفر رییس جمهور به گیلان

جارستان:در سفر آیت الله رییسی رییس جمهور ۱۸ هزار و ۹۲۳ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۱۷۹ مصوبه به استان گیلان اختصاص یافته است.  به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی امروز (یکشنبه) در جلسه شورای اداری تالش با موضوع تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان افزود: از این رقم هفت هزار

جارستان:در سفر آیت الله رییسی رییس جمهور ۱۸ هزار و ۹۲۳ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۱۷۹ مصوبه به استان گیلان اختصاص یافته است.

 به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی امروز (یکشنبه) در جلسه شورای اداری تالش با موضوع تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان افزود: از این رقم هفت هزار و ۹۰۳ میلیارد تومان در قالب تسهیلات و ۱۱ هزار و ۲۰ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی اختصاص یافته است.

وی به دستور آیت الله دکتر رییسی در زمینه آزادسازی سواحل نیز اشاره کرد و گفت: دستور رئیس‌جمهوری بارقه امید را در دل مردم زنده کرد و براین مبنا تکلیف ایشان با مدیریت جهادی و قاطعانه اجرا می‌شود اما برخی وانمود می کنند که فقط این موضوع مصوبه سفر بوده درحالی که سفر ، بسیار پرخیر و برکت بوده است.

عباسی خطاب به مدیران اجرایی استان گفت: فرمانداران و بخشداران پروانه های ساخت را با در نظرگرفتن شرایط محیطی و کمک به مردم گیلان صادر کنند و اجازه ندهند این زمین های بکر و زیبا با ظرفیت های خدادادی فراوان ، به ویلاهایی تفریحی برای غیربومیان تبدیل شود.

با مدیران کم کار، مطابق با قانون برخورد می کنیم

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت میدانی و جهادی عمل کردن مسئولان گفت: با مدیرانی که برای رفع مشکلات مردم، کم کاری کنند، مطابق با قانون برخورد می کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه باید مدیران با وحدت رویه و انسجام،در کنار هم برای رفع کاستی ها آستین همت را بالا بزنند.ادامه داد: کارهای عقب مانده و طرح های نیمه تعطیل بسیاری وجود دارد که باید با توجه به تلاش‌های شبانه روزی آیت الله دکتر رئیسی، در عمل در اندیشه کار برای مردم باشیم.

عباسی یادآور شد: برای چندمین بار اعلام می کنم با پیمانکاری که پروژه های عمرانی و آبادانی را برای منفعت شخصی طولانی کرده، بدون تعارف برخورد قانونی می شود و در هیچ نقطه گیلان حق اجرای کوچک ترین پروژه را ندارد.

استاندار گیلان همچنین با بیان اینکه صادرات سالانه غیرنفتی استان هم اکنون ۷۰۰ میلیون دلار است که باید به ۲ میلیارد دلار در چشم انداز سه ساله برسد، افزود: اطلس سرمایه گذاری با ایجاد پنجره واحد کسب و کار در گیلان راه اندازی شده و تاکنون حدود ۶۰ مجوز بی نام برای سرمایه گذاری صادر شده است.

در این جلسه با قدردانی از تلاش های محمدحسین شاهکویی، کیاعاشوری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تالش معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.