تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 10:34
کد خبر : 107039

استاندار گیلان تاکید کرد؛ مولدسازی اموال و املاک بلاتکلیف دستگاه های اجرایی به‌نفع مردم

استاندار گیلان تاکید کرد؛ مولدسازی اموال و املاک بلاتکلیف دستگاه های اجرایی به‌نفع مردم

جارستان : استاندار گیلان بر مولد سازی اموال و املاک بلااستفاده و بلاتکلیف دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: هر چه سریعتر، اموال و املاک بلااستفاده، تعیین تکلیف و به نفع مردم فعال و مولد شود.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه کارگروه مولدسازی استان،

جارستان : استاندار گیلان بر مولد سازی اموال و املاک بلااستفاده و بلاتکلیف دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: هر چه سریعتر، اموال و املاک بلااستفاده، تعیین تکلیف و به نفع مردم فعال و مولد شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه کارگروه مولدسازی استان، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی در راستای تحقق شعار سال بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت سیزدهم، مکلفند نسبت به فعال و مولدسازی اموال و املاک بلااستفاده خود اقدام و نتیجه را به این کارگروه اعلام کنند.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی با اتخاذ تدابیر لازم بر فعال کردن و مولدسازی این اموال و املاک توسط همان دستگاه اجرایی و یا برنامه ریزی و ایجاد فضا برای واگذاری و بهره وری مناسب یا فروش و واگذاری با دقت نظر ویژه، جهت مولدسازی بهتر اهتمام ورزند.
نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: کارگروه شناسایی و مولدسازی در استان به صورت مستمر نسبت به شناسایی اموال و املاک مازاد در اختیار دستگاه های اجرایی اقدام و پس از صدور مجوز توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی، مراتب را پیگیری کند.
دکتر عباسی دبیر کارگروه مولدسازی استان را موظف کرد تا گزارش مدون در جهت اجرای دقیق این ابلاغیه را در اسرع وقت ارائه دهد.
در این جلسه هر یک از اعضا گزارشی از روند تعیین تکلیف اموال و املاک مازاد دستگاه متبوع ارائه و نیز در جهت رفع موانع بین دستگاه هایی رایزنی کردند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.