تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 12:49
کد خبر : 106932

گیلان تا هشت درجه گرم می‌شود

گیلان تا هشت درجه گرم می‌شود

جارستان : هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که دمای استان طی هفته جاری در برخی مناطق تا هشت درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد. براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ آسمان استان تا روز چهارشنبه هفته جاری در اغلب مناطق صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم است که در ارتفاعات و دامنه‌ها گاهی شدید

جارستان : هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که دمای استان طی هفته جاری در برخی مناطق تا هشت درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ آسمان استان تا روز چهارشنبه هفته جاری در اغلب مناطق صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم است که در ارتفاعات و دامنه‌ها گاهی شدید خواهد بود.

بر همین اساس، دمای گیلان که روز دوشنبه گذشته در گرم ترین ساعت به ۱۵ درجه سانتی‌گراد در شهر املش رسیده بود، روز چهارشنبه با پنج درجه افزایش به ۲۰ درجه میرسد.

جدول پیش بینی هواشناسی گیلان همچنین نشان می‌دهد شهر رودبار نیز که روز دوشنبه دمای ۱۴ درجه ای را سپری کرد، روز چهارشنبه تا ۲۲ درجه سانتیگراد گرم خواهد شد.

همچنین رشت استان نیز در این مدت افزایش هفت درجه سانتی‌گرادی را در پیش خواهد داشت و ظهر چهارشنبه مردم این شهر دمای ۲۱ درجه‌ای را تجربه خواهند کرد.

طبق پیش بینی هواشناسی طی این مدت مداخلات جوی خواهی در نقشه های ماهواره ای دیده نمی شود، اما به دلیل آب شدن برفها در ارتفاعات احتمال وقوع بهمن دور از انتظار نیست.

هواشناسی گیلان برای روزهای پایانی هفته نیز ورود سامانه سرد و بارشی را پیش‌بینی کرد که از بعد از ظهر پنجشنبه از سمت شمال غربی و غرب وارد استان می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.