تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 - 9:41
کد خبر : 106868

تمامی جاده‌های کوهستانی گیلان برفی است

تمامی جاده‌های کوهستانی گیلان برفی است

جارستان : مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اعلام کرد که در زمان حاضر تمامی محورهای کوهستانی استان شامل آستارا به اردبیل،اسالم به خلخال و پونل به خلخال برفی و لغزنده و به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد الزامی است. به گزارش صبح روز شنبه مرکز مدیریت راه

جارستان : مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اعلام کرد که در زمان حاضر تمامی محورهای کوهستانی استان شامل آستارا به اردبیل،اسالم به خلخال و پونل به خلخال برفی و لغزنده و به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد الزامی است.

به گزارش صبح روز شنبه مرکز مدیریت راه استان گیلان با توجه به ورود سامانه سرد و بارشی از عصر روز گذشته از سمت غرب به استان، وضعیت جوی در محور کوهستانی اسالم، پونل و آستار با بارش سنگین برف همراه است.

البته طبق گزارش این مرکز محور پونل به خلخال به دلیل مسائل ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود می باشد که ناشی از تعطیلی زمستانه و فصلی این محور مواصلاتی است.

همچنین هم اکنون در آستارا به اردبیل در محدوده گردنه حیران بارش سنگین برف و کاهش دید را شاهد هستیم.

جاده اسالم به خلخال نیز با بارش برف و مه گرفتگی همراه بوده و در دیگر محورهای کوهستانی از جمله جاده های فرعی روستایی ییلاقی نیز بارش برف گزارش شده ساست.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه استان گیلان تمامی جاده های داخلی استان نیز با بارش باران همراه بوده و سطح جاده لغزنده و نیاز به احتیاط از سوی رانندگان است.

طبق اعلام هواشناسی گیلان سامانه بارشی که اکنون در استان ساکن است ، تا اواخر روز یکشنبه در این خطه شمال کشور ادامه دارد.

در حال حاضر اسب وونی با دمای صفر درجه و پس از آن جیرنده و دیلمان با حدود یک درجه سانتیگراد سردترین و بندر انزلی با بیش از ۱۰ درجه گرم ترین نقاط استان گیلان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.