تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 - 11:01
کد خبر : 106794

گلبانگ انقلاب در مدارس گیلان به صدا در آمد

گلبانگ انقلاب در مدارس گیلان به صدا در آمد

جارستان : زنگ انقلاب در اولین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان گیلان نواخته شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان گیلان مدیران و مربیان واحدهای آموزشی درباره قیام

جارستان : زنگ انقلاب در اولین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان گیلان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان گیلان مدیران و مربیان واحدهای آموزشی درباره قیام مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) علیه حکومت شاهنشاهی و فداکاری مردم برای به ثمررسیدن این انقلاب برای دانش آموزان سخنرانی کردند.

جشن های گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند اتقلاب اسلامی نیز از امروز با رعایت کامل توصیه های بهداشتی با همکاری دانش آموزان در مدارس استان گیلان آغاز شده و تا پایان دهه میارک فجر ادامه دارد.

آیین نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در رشت مرکز گیلان نیز در دبیرستان هیات امنایی دکتر شریعتی این شهر با حضور حسین مصطفی پور معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برگزار شد.

در حاشیه نواختن زنگ اتقلاب در دبیرستان هیات امنایی دکتر شریعتی رشت نمایشگاه مدرسه انقلاب گشایش یافت در این نمایشگاه با موضوع جرقه های آغاز انقلاب اسلامی ، پیشرفت های انقلاب اسلامی ، حضور دانش آموزان و نقش آنان در شکل گیری انقلاب اسلامی در قالب پوستر و روزنامه به نمایش گذاشته شده است.

مراسم استقبال نمادین در فرودگاه سردار جنگل رشت، تجدید بیعت و گلباران مزار شهدا، رژه موتوری، شناورها و قایقرانان، رژه روستائیان با ماشین‌آلات کشاورزی، سوارکاران عشایر، به صدا در آمدن ناقوس کلیساها، سوت قطارها و کشتی‌ها و پخش سرودهای انقلابی از ماذنه‌های مساجد و بقاع‌متبرکه و سیستم صوتی پارک‌ها از برنامه‌های بزرگداشت آغازین روز دهه فجر است.

جشن بزرگداشت دهه فجر چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی با ۲ هزار و ۷۰۰ برنامه به‌ شکل مردمی و سلامت‌ محور در استان گیلان برگزار می شود.

استان گیلان دارای افزون بر ٣٧٠ هزار دانش آموز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.