تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 20:08
کد خبر : 106742

پایداری شبکه های توزیع برق در بخش سنگر تداوم یافت

پایداری شبکه های توزیع برق در بخش سنگر تداوم یافت

جارستان:پروژه تعویض ۱۲۰۰ مترشبکه فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار با هدف کاهش انرژی توزیع نشده در روستای اسلام آباد بخش سنگر از توابع شهرستان رشت به بهره برداری رسید. در راستای خدمت رسانی مطلوب و توسعه پایدار مناطق روستائی و همچنین افزایش ضریب پایداری شبکه های توزیع برق نسبت به تعویض و جایگزینی ۱۲۰۰ متر شبکه

جارستان:پروژه تعویض ۱۲۰۰ مترشبکه فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار با هدف کاهش انرژی توزیع نشده در روستای اسلام آباد بخش سنگر از توابع شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

در راستای خدمت رسانی مطلوب و توسعه پایدار مناطق روستائی و همچنین افزایش ضریب پایداری شبکه های توزیع برق نسبت به تعویض و جایگزینی ۱۲۰۰ متر شبکه فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار با اعتباری معادل ۴۲۰۰ میلیون ریال در روستای اسلام آباد بخش سنگر از توابع شهرستان رشت اقدام شد.

این پروژه به همت و تلاش ۶ اکیپ عملیاتی اجرا و به بهره برداری رسید.

از دیگر مزایای اصلی استفاده از کابل خود نگهدار در شبکه‌های هوایی توزیع برق می توان به جلوگیری از اتلاف انرژی برق،کاهش هزینه نگهداری شبکه، افزایش ضریب ایمنی، زیبا سازی شهری و روستائی و کاهش میزان استفاده های غیر مجاز از برق اشاره کرد.

شایان ذکر است در آئین افتتاح این طرح مهندس سید محمود حسینی فر مدیر امور توزیع برق سنگر و تنی چند از مسئولین محلی این بخش حضور داشتند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.