تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 - 22:45
کد خبر : 1067

سپیدرود شش امتیازی شد

سپیدرود شش امتیازی شد

جارستان:ارتش سرخ گیلان موفق شد تا با پیروزی  برتیم مدعی فجر سپاسی هم طلسم نبردن های تیم های رشتی در شیراز را باطل کند و هم سپیدرود با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول لیگ دسته اول آزادگان جای بگیرد. هفته دوم از دور رفت لیگ دسته اول آزادگان – شنبه بیست و

جارستان:ارتش سرخ گیلان موفق شد تا با پیروزی  برتیم مدعی فجر سپاسی هم طلسم نبردن های تیم های رشتی در شیراز را باطل کند و هم سپیدرود با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول لیگ دسته اول آزادگان جای بگیرد.

هفته دوم از دور رفت لیگ دسته اول آزادگان – شنبه بیست و دوم امرداد ماه

ساعت ۱۷:۴۵ – ورزشگاه حافظیه شیراز – تماشاگر: کمتر از هزار نفر

داور وسط: حسین ترابیان.

کمک داوران: علی الفتی ، علی احمدی.

داور چهارم: علی ابراهیمی.

کارت زرد:

محمد رستمی دقیقه ۳۴، محمد دارسی دقیقه ۷۴ (سپیدرود)

ترکیب فجرسپاسی:

محمد صالح خلیل آزاد، رضا مرادی، فرید مختاری، سید محمدرضا حسینی (حمید جوکار)، احسان جودکی، ایمان سلیمی، امین مشایخ (صادق صادقی از دققیه ۴۱)، مجید جلالی فر، سعید زارعی، جواد جلائی، میلاد صارمی.

سرمربی: بهرام شفیعی.

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، شایان مصلح، سید هادی موسوی، هادی تامینی، رضا الماسخاله، محمد رستمی، میثم فردوسی، حسین کعبی (از دقیقه ۷۵ محمد دادرسی)، محمد میری (از دقیقه ۷۱ محمدرضا مهدوی)، پویا نزهتی، سهیل حق شناس (از دقیقه ۸۷ نیما دلاوری).

سرمربی: علی نظرمحمدی

شرح بازی:

دو تیم در هفته اول نتایج متفاوتی را کسب کردند، زرد پوشان شیرازی که میزبان این بازی هستند در نخستین مسابقه در کرمان به یک تساوی رسیدند و رشتی ها تیم متمول بادران را در رشت شکست دادند.

نیمه نخست:

بازی در نیمه نخست با میدان داری سرخ پوشان آغاز شد و مهمترسین اتفاق نیمه نخست شوت خطرناک دقیقه ۳ بازی توسط امین مشایخ بود که راهی به دروازه سرخ پوشان نیافت.

در ادامه سپیدرودی ها توانستند خود را بر بازی تحمیل کنند و مالک توپ و میدان شوند و اوج بازی گردانی پسران سرخ پوش شهرباران گل دقیقه ۳۱ آنها بود که توانستند تا پایان نیمه نخست این نتیجه را حفظ نمایند.

مصدومیت هادی تامینی یکی از نکات این نیمه بود که تا اواخر نیمه لنگ لنگان به بازی ادامه داد و در نهایت دو تیم با برتری ارتش سرخ گیلان به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

دو تیم نیمه دوم را با همان ترکیبی که به رختکن رفتند به زمین بازگشتند.

بر خلاف تصور سپیدرود در نیمه دوم به جای اداره بازی و دفاع کردن، روی به بازی تهاجمی آورد و توانست در دقیقه ۶۴ مزد حملاتش را بگیرد و دو بر صفر از حریف پیش بیفتد.

پس از گل فشار حملات میزبان فزونی گرفت و بازیکنان سپیدرود به لاک دفاعی فرئ رفتند تا در نهایت در دقیقه ۷۴ فجر به گل نخست دست پیدا کند.

در دقایق پایانی بازی خیمه سنگین فجرسپاسی روی دروازه سپیدورد با ارسال های کوتاه و بلند و بازی مستقیم فجر و سپیدرود با یک مقاومت جانانه در برابر این آتش فراگیر این دقایق ایستادگی می نمود.

در نهایت ارتش سرخ گیلان موفق شد تا با پیروزی تیم مدعی فجر سپاسی هم طلسم نبردن های تیم های رشتی در شیراز را باطل کند و هم سپیدرود با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول لیگ دسته اول آزادگان جای بگیرد.

دقایق حساس:

دقیقه ’۲۴: موقعیت تک به تک برای فجرسپاسی که جواد جلالی توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه ۲۷: یک موقعیت بسیار خوب برای سپیدرود که پاس میثم فردوسی به پویا نزهتی رسید و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه فجرسپاسی به بیرون رفت.

دقیقه ’۵۲: موقعیت عالی برای فجرسپاسی که سید محمد حسینی از دروازه خارج شد و توپ را جمع کرد.

دقیقه ’۶۱: کرنر خطرناک برای فجر روی دروازه ارسال شد که سید محمد حسینی توپ را جمع کرد.

دقیقه ’۶۸: موقعیت عالی برای سپیدرود، سهیل حق شناس می توانست هت تریک کند که با بدشانسی توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ’۷۳: موقعیت عالی برای فجر که ضربه میلاد صارمی به تیر دروازه سپیدرود برخورد کرد و در برگشت سید محمد حسینی توپ را در اختیار گرفت

دقیقه۹۱: موقعیت عالی برای زدن گل سوم که ضربه محمد دادرسی را صالح خلیل آزاد مهار کرد.

شرح گل:

سپاسی ۰-۱ سپیدرود: ضربه پویا نزهتی را صالح خلیل آزاد ناقص دفع کرد و کاپیتان سهیل حق شناس توپ را به تور دروازه فجر چسباند.

سپاسی ۰-۲ سپیدرود: در دقیقه ۶۴ حسین کعبی توسز مدافع فجرسپاسی در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و ضربه پنالتی را کاپیتان حق شناس به زیبایی وارد دروازه شیرازی ها نماید و تا گل دوم سپیدرود و گل سوم خود در این فصلش را به ثمر برساند.

سپاسی ۱-۲ سپیدرود: ضربه آزاد مستقیم که توسط مجید جلالی فر نواخته شد به صورت مستقیم و از بالای سر سید محمد حسینی وارد دروازه سرخ پوشان شد.

اتفاق ویژه:

۱- تعدادی از هواداران متعصب سپیدرود خود را به حافظیه رسانده اند و به شدت در حال تشویق ارتش سرخ هستند.

۲- تماشاگران شیرازی پس از گل دوم سپیدرود پس از هر صحنه ای به تیم داوری اعتراض و گاهی فحاشی می کنند.

۳- سپیدرود با این پیروزی موفق شد تا طلسم نبردن های تیم های رشتی در شیراز را باطل نماید.

آغاز لیگ دسته اول آزادگان, سپیدرود رشت, فجر سپاسی, لیگ دسته اول آزادگان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.