تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 - 18:21
کد خبر : 1064

پیونگ یانگ:آمریکاحمله میکند!

پیونگ یانگ:آمریکاحمله میکند!

جارستان:به گزارش ایرنا، کره شمالی تهدید کرده است که اگر آمریکا قصد چنین کاری را داشته باشد و کوچکترین نشانه ای از آن دیده شود، پیونگ یانگ فورا با سلاح اتمی آن کشور را هدف قرار خواهد داد. کره شمالی تصریح کرده است که جابجایی های نظامی آمریکا در منطقه طی هفته های اخیر به

جارستان:به گزارش ایرنا، کره شمالی تهدید کرده است که اگر آمریکا قصد چنین کاری را داشته باشد و کوچکترین نشانه ای از آن دیده شود، پیونگ یانگ فورا با سلاح اتمی آن کشور را هدف قرار خواهد داد.
کره شمالی تصریح کرده است که جابجایی های نظامی آمریکا در منطقه طی هفته های اخیر به شکل نگران کننده ای افزایش یافته است.
ظاهرا مقصود این کشور سه فروند از هواپیماهای پیشرفته و مافوق صوت مدل «B-2» رادار گریز آمریکا است که تنها چند روز قبل در پایگاه گوام فرود آمدند.
خبرگزاری کره شمالی در بیانیه ای آورده است که تحرکاتی از سوی آمریکا دیده می شود که نشان دهنده آمادگی آن کشور برای حمله است.
این بیانیه ادامه می دهد که آمریکا در حال تقویت خود در منطقه با بمب افکن های دارای قابلیت های هسته ای است که هدف آن فقط حمله به کره شمالی است.
خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی ضمن اشاره به این بیانیه آورده است که کره شمالی تاکید دارد، اگر لازم باشد دست به حمله هسته ای قبل از هر اقدامی از جانب آمریکا خواهد زد.
کره شمالی در بیانیه خود آورده است: دشمنی که بخواهد حق حاکمیت و تمامیت ارضی ما را نقض کند مشت محکمی از سوی ارتش انقلابی دریافت خواهد کرد.
کره شمالی پیشتر نیز اعلام کرده است اگر لازم باشد علیه استقرار سامانه موشکی آمریکا موسوم به تاد دست به حمله می زند.
این سامانه بر اساس تصمیم کره جنوبی و آمریکا در ماه جولای، تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی در جنوب شرق پایتخت کره مستقر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.