تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 10:09
کد خبر : 106399

برگزاری جلسه برنامه ریزی سفر رئیس جمهوری به گیلان

برگزاری جلسه برنامه ریزی سفر رئیس جمهوری به گیلان

جارستان : جلسه برنامه ریزی سفر رئیس جمهوری به گیلان با حضور استاندار، شماری از وزیران، رئیسان سازمان ها و نهادهای ملی برای اجرای طرح های اولویت دار،  امروز (شنبه) در دفتر معاون اجرایی ریاست جمهوری برگزار شد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ جلسه برنامه ریزی سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهوری و

جارستان : جلسه برنامه ریزی سفر رئیس جمهوری به گیلان با حضور استاندار، شماری از وزیران، رئیسان سازمان ها و نهادهای ملی برای اجرای طرح های اولویت دار،  امروز (شنبه) در دفتر معاون اجرایی ریاست جمهوری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ جلسه برنامه ریزی سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهوری و هیأت وزیران به گیلان، امروز (شنبه) با حضور دکتر عباسی استاندار و شماری از وزرا، رئیسان سازمان ها و نهادهای ملی در خصوص بررسی و اجرای طرح های اولویت دار گیلان در دفتر معاون اجرایی ریاست جمهوری برگزار شد.

در این جلسه مدیران استانی به ارائه گزارشی از طرح‌ها و پروژه های استان به منظور تسریع در اجرای طرح های اولویت دار که منجر به شتاب بخشی در رفع مشکلات استان و دغدغه های مردم گیلان می شود، پرداختند و جمع بندی موضوعات نیز از سوی استاندار ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.