تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 11:03
کد خبر : 106191

بازدید شبانه استاندار گیلان از یک کشتارگاه صنعتی طیور / تاکید بر تداوم نظارت‌ها برای عرضه کالا مطابق با نرخ مصوب

بازدید شبانه استاندار گیلان از یک کشتارگاه صنعتی طیور / تاکید بر تداوم نظارت‌ها برای عرضه کالا مطابق با نرخ مصوب

جارستان : استاندار گیلان از یک کشتارگاه صنعتی طیور در رشت بازدید و بر تداوم نظارت ها برای عرضه کالا مطابق با نرخ مصوب تأکید کرد .  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان دکتر اسدالله عباسی شنبه شب از بخش های مختلف یک کشتارگاه صنعتی طیور واقع در منطقه پیربازار شهرستان رشت بازدید کرد.  دکتر

جارستان : استاندار گیلان از یک کشتارگاه صنعتی طیور در رشت بازدید و بر تداوم نظارت ها برای عرضه کالا مطابق با نرخ مصوب تأکید کرد .

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان دکتر اسدالله عباسی شنبه شب از بخش های مختلف یک کشتارگاه صنعتی طیور واقع در منطقه پیربازار شهرستان رشت بازدید کرد.
 دکتر عباسی در جریان این بازدید که دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیران کل تعزیرات حکومتی و دامپزشکی و دیگر مدیران نیز حضور داشتند؛ بر لزوم استمرار نظارت ها برای عرضه گوشت مرغ مطابق با قیمت مصوب در بازار تأکید کرد.
وی سهم ۱۰ درصدی گیلان  در تولید مرغ، دام و طیور کشور را یادآور شد و گفت: باید از تمامی امکانات در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت تولید مرغ استفاده شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.