تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 12:05
کد خبر : 106136

در دیدار اعضای هسته گزینش استانداری؛ استاندار گیلان: در بررسی صلاحیت‌ها، از تضییع حقوق افراد جلوگیری شود

در دیدار اعضای هسته گزینش استانداری؛ استاندار گیلان: در بررسی صلاحیت‌ها، از تضییع حقوق افراد جلوگیری شود

جارستان : استاندار گیلان با اشاره به اهمیت گزینش در علم مدیریت تأکید کرد که در بررسی صلاحیت افراد، ضمن صیانت و توجه به مصالح نظام اسلامی، از تضییع حقوق افراد جلوگیری شود.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار اعضای هسته گزینش استانداری، ضمن تسلیت شهادت حضرت

جارستان : استاندار گیلان با اشاره به اهمیت گزینش در علم مدیریت تأکید کرد که در بررسی صلاحیت افراد، ضمن صیانت و توجه به مصالح نظام اسلامی، از تضییع حقوق افراد جلوگیری شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار اعضای هسته گزینش استانداری، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، ترویج سیره ائمه اطهار در جامعه را موجب تعمیق باورهای دینی و کاهش معضلات اجتماعی خواند و افزود: حضرت فاطمه (س) اسوه حسنه در تمام ابعاد زندگی است.
وی با گرامیداشت ۱۵ دی‌ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد گزینش ، به اهمیت بالای گزینش در علم مدیریت و توسعه نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: پرهیز از افراط و تفریط، رعایت بی طرفی و نیز دقت عمل، از اصول مهم در امر گزینش است.
 استاندار گیلان تعهد و تدین را بدیهی‌ترین مورد در گزینش افراد دانست و تصریح کرد: در سنجش صلاحیت ها باید بیش از هر چیز به صلاحیت عمومی افراد توجه داشت و پس از آن صلاحیت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد چراکه دانش تخصصی قابل ارتقاست اما صلاحیت عمومی برگرفته از سبک زندگی و منش افراد است.
 دکتر عباسی بر لزوم تسریع در انجام امور محوله و پاسخ به استعلامات مربوطه تاکید کرد و افزود: در روند اجرای این امور باید دقت کرد تا تضییع حقوق افراد اتفاق نیفتد و از مصالح نظام اسلامی صیانت شود.
 پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نهاد گزینش کشور است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.