تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 12:51
کد خبر : 106106

ملاقات استاندار گیلان با تعدادی از مراجعه‌کنندگان و پاسخگویی به تماس‌های مردمی از طریق سامد

ملاقات استاندار گیلان با تعدادی از مراجعه‌کنندگان و پاسخگویی به تماس‌های مردمی از طریق سامد

جارستان : استاندار گیلان صبح امروز (سه‌شنبه) با تعدادی از مراجعه‌کنندگان، به‌صورت حضوری ملاقات کرد و نیز از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت – سامد) به تماس‌های مردمی پاسخ داد.    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ در ادامه برنامه‌ دیدارهای مردمی، ملاقات دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان با

جارستان : استاندار گیلان صبح امروز (سه‌شنبه) با تعدادی از مراجعه‌کنندگان، به‌صورت حضوری ملاقات کرد و نیز از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت – سامد) به تماس‌های مردمی پاسخ داد.

   به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ در ادامه برنامه‌ دیدارهای مردمی، ملاقات دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان با تعدادی از مراجعه‌کنندگان ، صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.
در این دیدارها پس از طرح مسائل توسط مراجعه‌کنندگان، نماینده عالی دولت در گیلان، ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، دستورهای لازم را برای اقدام به هریک از معاونان و مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی صادر کرد.
 دکتر عباسی همچنین در راستای پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت – سامد) به تماس‌های مردم پاسخ داد و دستورهای لازم برای رسیدگی را صادر کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن صادقیان جمعه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲

سلام بر محصر محترم اقای دکتر عباسی .بنده ناتوان ومددجوی بهزیستی وفاقد هر حقوقی وبدون معاش هستم هیچ مسولی کار بنده را انجام نداد حتی به انها گفتم کمک معاش میخام بنده را مسخره کردند بنده اواره ومستاجر سختی میکشم وبخاطر هزینه سند ۲۹۰ تومان نتانستم در مسکن ثبت نام کنم بخاطر پول نان حتی شرمنده فرزندانم هستم خواهش دارم یاریم فرمایید .با عرض پوزش .