تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 20:03
کد خبر : 106041

در نشست شورای تعامل استان؛ استاندار: با همگرایی و وفاق، عقب‌ماندگی‌های گیلان، جبران و خدمت شایسته به مردم ارائه شود

در نشست شورای تعامل استان؛ استاندار: با همگرایی و وفاق، عقب‌ماندگی‌های گیلان، جبران و خدمت شایسته به مردم ارائه شود

جارستان:نماینده عالی دولت در استان نبود انسجام را موجب عقب ماندن گیلان در بسیاری از شاخص ها عنوان کرد و گفت: با همگرایی و وفاق، عقب‌ماندگی‌ها، جبران و خدمت شایسته به مردم ارائه شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی عصر امروز (پنجشنبه) در نشست شورای تعامل استان با گرامیداشت نهم دی روز

جارستان:نماینده عالی دولت در استان نبود انسجام را موجب عقب ماندن گیلان در بسیاری از شاخص ها عنوان کرد و گفت: با همگرایی و وفاق، عقب‌ماندگی‌ها، جبران و خدمت شایسته به مردم ارائه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی عصر امروز (پنجشنبه) در نشست شورای تعامل استان با گرامیداشت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ستایش ولایتمداری مردم گیلان که یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور، هوشیاری خود در محکومیت فتنه و فتنه‌گران را اعلام داشتند، اظهار کرد: مردم شریف این استان در همه عرصه ها روسفید هستند.

وی ولایتمداری و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری را رمز موفقیت دانست و بر ضرورت انسجام حول محور ولایت تأکید کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید قدرشناس مردم بوده و با اغتنام از فرصت، تنها در اندیشه خدمت باشیم، ادامه داد: بایستی در کنار هم، در سایه وحدت و وفاق به ویژه نیروهای جبهه انقلاب حرکت کنیم.

وی نبود انسجام را موجب عقب ماندن گیلان در بسیاری از شاخص ها ذکر و خاطرنشان کرد: چنددستگی، راه به جایی نمی برد بلکه مسیر را برای نفوذ دشمن هموار می کند و تنها راه تعالی کشور و استان، یکصدایی است.

عباسی نگاه آیت الله دکتر رئیسی را حکمرانی اسلامی و استفاده از همه ظرفیت ها دانست و افزود: در استان نیز رویکرد ما ، همگرایی، هم‌افزایی و همدلی است تا عقب ماندگی های گیلان در شاخص های توسعه ای و عمرانی جبران شود.

وی با اشاره به اینکه برای رفع بسیاری از خرابی ها باید با طمانینه حرکت کرد، گفت: از همه مشورت ها استقبال و از ظرفیت نخبگان استفاده می‌کنم.

وی نقد منصفانه و نه نقد مغرضانه را انتظار خود از همگان به‌ویژه جبهه انقلاب عنوان و اضافه کرد: مردم از شعار خسته هستند و باید به سمت عملگرایی پیش برویم.

استاندار گیلان با یادآوری اینکه از ابتدای حضورم به عنوان مقام عالی اجرایی استان، در میدان حضور یافته و کار را میدانی شروع کردم، گفت: برنامه‌محور هستم و پیشرفت استان را مطابق با برنامه های دولت مردمی سیزدهم دنبال می کنم.

وی با بیان اینکه فردی نقدپذیر هستم، ادامه داد: رویکردها بایستی واقع بینانه، منصفانه و به دور از حب و بغض باشد.

عباسی رعایت تقوای سیاسی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اجازه فرصت سوزی ندهیم بلکه در جهت تعالی امور، فرصت سازی شود.

وی افزود: دولت سیزدهم، اختیارات را به سطح استان ها تفویض می کند و بر این مبنا باید دست به دست هم دهیم و برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کنیم.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام محمدرضا عباسی رئیس شورای تعامل استان، حسن محمدیاری و رضا موسوی روزان نیز دیدگاه های خود را مطرح کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.