تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 9:41
کد خبر : 105760

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای گیلان: مبادی مرزی آستارا، برای مقابله با کرونا کنترل می شود

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای گیلان: مبادی مرزی آستارا، برای مقابله با کرونا کنترل می شود

جارستان : سرپرست معاونت سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان گفت: مبادی مرزی آستارا، برای مقابله با کرونا به طور مستمر،  رصد و کنترل می شود.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان حسین مصطفی‌پور امروز (سه‌شنبه) پس از بازدید از پایانه مرزی آستارا در جمع خبرنگاران

جارستان : سرپرست معاونت سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان گفت: مبادی مرزی آستارا، برای مقابله با کرونا به طور مستمر،  رصد و کنترل می شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان حسین مصطفی‌پور امروز (سه‌شنبه) پس از بازدید از پایانه مرزی آستارا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موارد مشکوک کرونا به کشور مبدا برگردانده می‌شوند، بیان داشت: طی حدود دو ماه گذشته، به ۵۰ مسافر خارجی که مبتلا به کرونا بودند، اجازه ورود به کشور داده نشد.
 وی  گفت: مبادی مرزی این شهرستان برای مقابله با کرونا به صورت مستمر کنترل می‌شود و تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.
 مصطفی‌پور افزود: از مسافرانی که زمینی از مرز تردد می‌کنند و همچنین رانندگان کامیون‌های خارجی ، به صورت کامل تست کرونا گرفته می‌شود.
جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای گیلان با اشاره به اینکه موارد مشکوک کرونا به کشور مبدا برگردانده می‌شوند، یادآور شد: دفتر خدمات سلامت در دو نقطه سالن مسافری و مسیر ترانزیت کامیون‌ها در مرز آستارا متناسب با مقررات بهداشت بین المللی راه اندازی شده است و یکی از مهم‌ترین نقاط جلوگیری از ورود عوامل بیماری‌زا به درون هر کشور، نقطه صفر مرزی است.
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای گیلان در سفری یک روزه به آستارا پس از زیارت مزار شهدای گمنام از محل احداث دو هکتاری پس‌کرانه پایانه بار شهرستان، منطقه ویژه اقتصادی بندر، گمرک زمینی، نحوه کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور در مرز آستارا، پایانه مسافری، مرز زمینی، دستگاه ایکس ری مستقر در گمرک، محل احداث پل مرزی اتومبیل‌رو بر روی رودخانه آستاراچای بین ایران و جمهوری آذربایجان، پل ریلی و بارانداز ریلی آستارا-آستارا بازدید کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.