تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 9:49
کد خبر : 105541

در همایش روز بیمه؛ استاندار گیلان: صنعت بیمه برای ایجاد تحرک در تولید و بازار سرمایه، رونق یابد

در همایش روز بیمه؛ استاندار گیلان: صنعت بیمه برای ایجاد تحرک در تولید و بازار سرمایه، رونق یابد

استاندار گیلان بیمه‌ها را در امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به فعالان بخش‌خصوصی اثرگذار خواند و تأکید کرد که برای ایجاد تحرک در تولید و بازار سرمایه، فرهنگ بیمه و این صنعت، رونقی فزون تر یابد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی در آستانه ۱۳ آذر روز بیمه در همایش روز بیمه با

استاندار گیلان بیمه‌ها را در امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به فعالان بخش‌خصوصی اثرگذار خواند و تأکید کرد که برای ایجاد تحرک در تولید و بازار سرمایه، فرهنگ بیمه و این صنعت، رونقی فزون تر یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی در آستانه ۱۳ آذر روز بیمه در همایش روز بیمه با تبریک این مناسبت، بیمه را ضامن آرامش در زندگی عنوان و اظهار کرد: بیمه‌ها با افزایش سطح رقابت، میزان رضایتمندی را افزایش می‌دهند.
وی با بیان اینکه ارتقاء فرهنگ بیمه و رونق این صنعت منجر به تحرک تولید و بازار سرمایه می‌شود، ادامه داد: بیمه‌ها در امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به فعالان بخش‌خصوصی ، اثرگذار هستند.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۴ باید ضریب نفوذ بیمه به هفت و نیم درصد برسد، تصریح کرد: فرهنگ بیمه می‌بایست در جامعه توسعه یابد و صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی باید در راستای افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.
وی به تبدیل فرآیند بیمه از حالت سنتی به الکترونیکی اشاره و ارتقاء سطح خدمات را در کنار برخورد مناسب با بیمه‌گذاران اثربخش دانست و خاطرنشان کرد: سرعت عمل و از بین بردن بروکراسی در زمینه تأمین خسارت، کارشناسی فوری تعیین و پرداخت خسارت، امنیت و آرامش مردم را به دنبال دارد.
در پایان این مراسم از برخی فعالان عرصه بیمه و نیز دستگاه‌های مشارکت‌کننده در این امر قدردانی شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.