تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 12:11
کد خبر : 105175

استاندار گیلان: ترخیص کالاهای اساسی حتی یک روز نباید معطل بماند

استاندار گیلان: ترخیص کالاهای اساسی حتی یک روز نباید معطل بماند

جارستان : استاندار گیلان تاکید کرد: ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم که با موادغذایی، سلامت و مواد اولیه چرخه تولید مرتبط هستند، نباید حتی یک روز هم معطل بماند. به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛  اسدالله عباسی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی گیلان جلوگیری از قاچاق کالا را حمایت عملی از تولید

جارستان : استاندار گیلان تاکید کرد: ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم که با موادغذایی، سلامت و مواد اولیه چرخه تولید مرتبط هستند، نباید حتی یک روز هم معطل بماند.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛  اسدالله عباسی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی گیلان جلوگیری از قاچاق کالا را حمایت عملی از تولید و تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده عنوان کرد و افزود: اموال و کالاهایی که به صورت غیرقانونی وارد استان می‌شوند، در این انبار ضبط و مورد رسیدگی قضایی قرار می‌گیرد.

وی بر لزوم به حداقل رسیدن زمان ورود کالا به انبار و تعیین تکلیف آنها تأکید کرد و گفت: در طول سال میلیاردها دلار کالای قاچاق به کشور وارد می‌شود که با ضربه به تولید داخلی، نگرانی هایی را ایجاد می‌کند.

استاندار گیلان بر ضرورت تشدید نظارت‌ها بر مبادی ورودی و خروجی و ارزیابی دقیق کالاها برای جلوگیری از عرضه اقلام قاچاق تأکید کرد و افزود: باید از همه بسترها در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی استفاده شود.

عباسی رسیدگی به کالاهای فاسدشدنی را جزء اولویت‌ها دانست و گفت: دستگاه‌های متولی با هماهنگی بیشتر ضمن تسریع امور ، از اتلاف کالاها و تضییع حقوق افراد جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ترخیص کالاهای اساسی موردنیاز مردم که با موادغذایی، سلامت و مواد اولیه چرخه تولید مرتبط هستند، نباید حتی یک روز هم معطل بماند.

در جریان این بازدید  معاونان سیاسی،  امنیتی و اجتماعی و امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صمت و مدیران کل تعزیرات حکومتی و گمرکات استان نیز حضور داشتند.

گیلان به دلیل برخورداری از مرز با کشورهای حاشیه خزر یکی از مبادی ورودی و خروجی قاچاق است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.