تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 10:01
کد خبر : 105148

محور پونل به خلخال مسدود شد

محور پونل به خلخال مسدود شد

جارستان : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: به دلیل کولاک شدید و نبود ایمنی کافی، محور پونل به خلخال از محدوده راهدارخانه زندانه تا گردنه الماس، تا اطلاع بعدی مسدود می باشد. مهندس یونس هوشمندپور روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق هماهنگی های بعمل آمده از

جارستان : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: به دلیل کولاک شدید و نبود ایمنی کافی، محور پونل به خلخال از محدوده راهدارخانه زندانه تا گردنه الماس، تا اطلاع بعدی مسدود می باشد.

مهندس یونس هوشمندپور روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق هماهنگی های بعمل آمده از سوی مدیریت راه ها و پلیس راه، و بدلیل نبودن ایمنی کافی در محور پونل به خلخال، این جاده مسدود شد و مسافران عزیز جهت تردد بین خلخال و شهر های گیلان از محور اسالم رفت و آمد کنند.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در بعضی از نقاط گردنه های پونل به خلخال تا ۲ متر می باشد گفت: هم اکنون بدلیل کولاک شدید و عدم ایمنی کافی تردد در این جاده امکان پذیر نیست و طبق نظر مدیریت راه ها و پلیس راه کشور تا اطلاع بعدی مسدود می باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر با اشاره به نقاط سخت گذر و حادثه خیز جاده پونل به خلخال گفت: ۱۱ کیلومتر از این محور از محدوده زندانه تا گردنه الماس که در این فصل خالی از سکنه بوده، دارای ۱۸ نقطه بهمن خیز می باشد که نیاز به مراقبت تمام وقت و شبانه روزی دارد و راهداران ما تا کنون در شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا مشغول خدمت بودند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.