تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 9:57
کد خبر : 105143

انفجار در مغازه جمع‌آوری سیلندر گاز مایع در رشت ٢ مصدوم بر جا گذاشت

انفجار در مغازه جمع‌آوری سیلندر گاز مایع در رشت ٢ مصدوم بر جا گذاشت

جارستان : رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: انفجار در مغازه جمع آوری سیلندر گاز مایع در رشت ٢ مصدوم بر جا گذاشت. شهرام مومنی بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با دریافت این خبر شامگاه گذشته در مرکز کنترل ۱۲۵ آتشنشانی رشت نیروهای آتشنشان برای خدمات رسانی به محل حادثه اعزام

جارستان : رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: انفجار در مغازه جمع آوری سیلندر گاز مایع در رشت ٢ مصدوم بر جا گذاشت.

شهرام مومنی بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با دریافت این خبر شامگاه گذشته در مرکز کنترل ۱۲۵ آتشنشانی رشت نیروهای آتشنشان برای خدمات رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه انتشار گاز از سیلندر گاز مایع در مغازه و رسیدن گازهای متراکم به شعله گاز پیک نیک روشن، موجب انفجار شد، افزود: پرتاب قطعات ناشی از انفجار بر روی خودروی۲۰۶ عبوری، موجب آسیب صورت راننده و موج انفجار نیز موجب سوختگی سطحی دست، سر و صورت مالک مغازه شد.

رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اظهار داشت: اگر به هر دلیل به انتشار گاز شهری و یا گاز پیک‌ نیک و سیلندرهای گاز شک داشتید بلافاصله در و پنجره ها را باز کنید، به کلیدهای برق دست نزنید و به هیچ عنوان از فندک و کبریت استفاده نکنید.

۱۴ ایستگاه آتشنشانی در رشت فعال است، این شهر دارای حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت است که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.