تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 11:01
کد خبر : 105117

استاندار گیلان در بازدید از کشتارگاه صنعتی سپیدرود رشت عنوان کرد؛ پشتیبانی از عزم تولیدکنندگان برای رشد ظرفیت تولید گوشت مرغ / ضرورت حمایت همه دستگاه‌های متولی به تحقق رونق تولید در جهت توسعه اشتغال

استاندار گیلان در بازدید از کشتارگاه صنعتی سپیدرود رشت عنوان کرد؛ پشتیبانی از عزم تولیدکنندگان برای رشد ظرفیت تولید گوشت مرغ / ضرورت حمایت همه دستگاه‌های متولی به تحقق رونق تولید در جهت توسعه اشتغال

جارستان : استاندار گیلان از پشتیبانی از عزم تولیدکنندگان برای رشد ظرفیت تولید گوشت مرغ خبر داد و تاکید کرد که همه دستگاه‌های متولی باید برای تحقق رونق تولید در جهت توسعه اشتغال، حمایت های لازم را انجام دهند.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (سه‌شنبه) در بازدید از کشتارگاه

جارستان : استاندار گیلان از پشتیبانی از عزم تولیدکنندگان برای رشد ظرفیت تولید گوشت مرغ خبر داد و تاکید کرد که همه دستگاه‌های متولی باید برای تحقق رونق تولید در جهت توسعه اشتغال، حمایت های لازم را انجام دهند.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (سه‌شنبه) در بازدید از کشتارگاه صنعتی سپیدرود رشت، به سهم ۱۰ درصدی گیلان  در تولید مرغ، دام و طیور کشور اشاره و آن را یکی از مزیت‌های نسبی تولیدات استان ذکر و خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۵۵۰ تن مرغ در گیلان تولید می‌شود که نزدیک به ۲۵۰ تن در گیلان، توزیع و مابقی به استان‌های تهران و البرز ارسال می‌شود.
 وی با بیان اینکه باید کل فرآیند زنجیره تولید از جوجه کشی تا کشتار را در گیلان داشته باشیم و موانع را برطرف کنیم، افزود: بایستی از تهیه تا تولید خوراک مرغ نیز در استان باشد که خوشبختانه عزم و اراده خوبی برای افزایش ظرفیت تولید استان وجود دارد.
نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم بهره‌گیری از تمامی امکانات در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت تولید مرغ تأکید و با یادآوری بازدید هفته گذشته خود از یک واحد جوجه کشی تصریح کرد: باتوجه به سیاست‌های دولت مبنی بر اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی ، باید تلاش کنیم تا با حمایت از تولیدکنندگان قیمت جوجه‌های یک‌روزه و نرخ‌گذاری آن به ثبات برسد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مانعی در بخش تولید و عرضه نداریم، خاطرنشان کرد: در این مسیر با ابزارهای حمایتی و تسهیلاتی تولیدکنندگان را تشویق می‌کنیم تا ظرفیت تولید را توسعه دهند.
استاندار گیلان با بیان اینکه تولیدکنندگان باید با حمایت دستگاه‌های متولی به افزایش میزان تولید و رونق آن دلگرم باشند، گفت: با افزایش تولید، توسعه مرغداری‌ها و کشتارگاه ها ، شاهد ارتقاء میزان اشتغال جوانان خواهیم بود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.