تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 13:10
کد خبر : 105065

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان؛ تأکید استاندار به دستگاه‌ها برای شتاب‌بخشی در اجرای پروژه‌ها / نظارت بر تکمیل طرح‌ها با جدیت صورت گیرد / اهتمام مدیران در جذب اعتبارات، از شاخص‌های ارزیابی عملکرد آنان است

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان؛ تأکید استاندار به دستگاه‌ها برای شتاب‌بخشی در اجرای پروژه‌ها / نظارت بر تکمیل طرح‌ها با جدیت صورت گیرد / اهتمام مدیران در جذب اعتبارات، از شاخص‌های ارزیابی عملکرد آنان است

جارستان : استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان با تأکید به دستگاه‌ها برای شتاب‌بخشی در اجرای پروژه‌ها و نیز جدیت در نظارت بر تکمیل طرح‌ها گفت: اهتمام مدیران برای جذب اعتبارات ، از شاخص‌های ارزیابی عملکرد آنان به شمار می رود.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (پنجشنبه)

جارستان :

استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان با تأکید به دستگاه‌ها برای شتاب‌بخشی در اجرای پروژه‌ها و نیز جدیت در نظارت بر تکمیل طرح‌ها گفت: اهتمام مدیران برای جذب اعتبارات ، از شاخص‌های ارزیابی عملکرد آنان به شمار می رود.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان با بیان اینکه نیمه‌تمام بودن بسیاری از پروژه‌ها از جمله پسماند، راه‌آهن ، آزادراه و دیگر راه‌ها قابل تحمل نیست، اظهار داشت: بایستی با افزایش نظارت‌ها و جذب اعتبارات ملی، این نواقص و کاستی ها را برطرف کنیم.

وی بر لزوم اولویت‌بندی پروژه‌ها و اقدامات کارشناسی همراه با دقت و سرعت عمل توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همراهی دستگاه‌های متولی استان تأکید و تصریح کرد: اعتبارات بخش محرومیت زدایی باید طی هفته آتی، نهایی و ابلاغ شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه دستگاه‌ها برای شتاب بخشی به اجرای پروژه‌ها و رفع چالش‌ها اهتمامی ویژه داشته باشند، گفت: باید طی سه ماه آینده شاهد بهبود شاخص جذب اعتبارات در استان باشیم.

دکتر عباسی توقف عملیات اجرایی پروژه‌ها علیرغم وجود مصالح و امکانات لجستیکی توسط پیمانکاران را قابل قبول ندانست و اضافه کرد: عمده مشکلات موجود در پروژه‌ها به واسطه مشکلات مدیریتی و نظارتی و بخشی نیز مربوط به بودجه است که تمام توان خود را برای جذب اعتبارات با همراهی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به کار می‌گیریم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: اهتمام مدیران برای جذب اعتبارات و پیشرفت پروژه‌ها از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران به شمار می رود.

در این جلسه سید علی آقازاده نماینده رشت و خمام، رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل، ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر، احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی و خلیل بهروزی فر نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه های خود مطابق با دستور جلسه پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.