تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 12:18
کد خبر : 105016

در حاشیه مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ استاندار گیلان: روحیه استکبارستیزی همچنان در ملت ایران زنده است

در حاشیه مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ استاندار گیلان: روحیه استکبارستیزی همچنان در ملت ایران زنده است

جارستان : استاندار گیلان گفت: روحیه استکبارستیزی همچنان در ملت ایران به عنوان یک راهبرد و تفکر زنده است و مبارزه با استکبار ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در حاشیه برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در پیاده‌راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب

جارستان :

استاندار گیلان گفت: روحیه استکبارستیزی همچنان در ملت ایران به عنوان یک راهبرد و تفکر زنده است و مبارزه با استکبار ادامه دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در حاشیه برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در پیاده‌راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مبارزه ضد استکباری امام خمینی (ره) از دهه چهل آغاز شده و همچنان به عنوان یک استراتژی و تفکر ادامه دارد.
وی استکبارستیزی را در جهت باورها و اعتقادات دینی مردم ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد که دیگران برای ما تصمیم بگیرند و ما روی پای خود ایستاده ایم.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه توطئه و جنایات آمریکا طی دهه‌های اخیر را از یاد نمی‌بریم، گفت: در این مسیر پشت سر رهبر معظم انقلاب و ولایت همیشه در صحنه هستیم و مبارزه را برای نفی سلطه ادامه خواهیم داد.
در این مراسم که آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور داشت؛ دکتر حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.
شعار امسال مراسم ۱۳ آبان، ایستادگی و مقاومت ملی ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا، است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.