تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 13:18
کد خبر : 104963

استاندار: واحدهای صنعتی غیرفعال گیلان باید تعیین تکلیف شوند

استاندار: واحدهای صنعتی غیرفعال گیلان باید تعیین تکلیف شوند

جارستان : استاندار گیلان با انتقاد از اینکه زمین های شهرک و کارخانه های زیادی در استان بلاتکلیف مانده است تاکید کرد: واحدهای که توان تولید ندارند باید پس از فرصت ۶ ماه درصورت عدم فعالیت خلع ید شوند و ظرفیت آن به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شود. اسدالله عباسی روز یکشنبه در بازدید از شرکت صنایع

جارستان :

استاندار گیلان با انتقاد از اینکه زمین های شهرک و کارخانه های زیادی در استان بلاتکلیف مانده است تاکید کرد: واحدهای که توان تولید ندارند باید پس از فرصت ۶ ماه درصورت عدم فعالیت خلع ید شوند و ظرفیت آن به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شود.

اسدالله عباسی روز یکشنبه در بازدید از شرکت صنایع ابریشم در صومعه سرا افزود: این شرکت پس سفر سال گذشته آیت الله رئیسی به گیلان شاهد احیای شد که اکنون با ظرفیت ۲۰ درصد در حال فعالیت است و امیدواریم امسال به بیش از ۸۰ درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه دولت از تمام طرح ها تولیدی و سرمایه گذاران حمایت می کند، گفت: موانع تولید باید برطرف و از ظرفیت های استان استفاده شود زیرا خدمت به تولید کننده اولویت است و باید در جلسه رفع موانع تولید این امر مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار گیلان افزود: واحدها صنعتی در سه حالت فعال نیمه فعال و تعطیل بسر می برند که واحدهای فعال باید با حمایت توسعه یا بند نیمه فعال تقویت و واحدهای تعطیل سریعاً تعیین تکلیف شوند.

عباسی در ادامه اظهار داشت: سرمایه در گردش و موجودی نقدی از عمده مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان است که باید بانک ها رفع این مشکلات را در اولویت قرار دهند.

استاندار گیلان امروز علاوه بر شرکت صنایع ابریشم، از واحد تولید نیوپان، روغن کندوج، مقوا سازی، تولیدی صنایع چوبی از مواد نانو بازدید کرد و با جمعی از کارگران و فعالان اقتصادی گفت و گوی داشته و پای در دل مشکلات آنها نشستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.