محمد بداشتی، از اعلام نتایج ارزیابی روابط عمومی های سازمان های صمت استان ها و شرکتهای زیر مجموعه، توسط وزارت صمت خبر داد و اظهار داشت: طی ارزیابی های صورت گرفته در مهرماه سال جاری روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان حائز کسب رتبه عالی در بین ۳۱ استان کشور شد.

مسئول روابط عمومی سازمان صمت گیلان کسب این رتبه در سطح ملی را ارزشمند توصیف کرد و گفت: در این ارزیابی که بر اساس ۳۰ شاخص برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت انجام شد، استان گیلان با کسب امتیاز ۹۳ در بین سایر سازمان های صمت و شرکتهای تابعه کشور در رتبه عالی کشوری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از مهمترین شاخص هایی این ارزیابی از سوی وزارت صمت ، نشر محتوای مرتبط با وزارتخانه در پورتال سازمان، شبکه های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی، تهیه و تدوین کتابچه و بروشور، تهیه اخبار ، انتشار و انعکاس آن در رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی و همچنین انتشار بازدید های مهم سازمان در صدا و سیمای مرکز استان و ارسال آن جهت درج در پایگاه خبری رسمی وزارت صمت (شاتا نیوز) می باشد.

به گفته محمد بداشتی خلاقیت در اطلاع رسانی با بکارگیری ابزارهای نوین رسانه ای، پویایی در شیوه های خبری و برگزاری تورهای صنعتی از مولفه های مهم این ارزیابی بوده است.

بداشتی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس ظرفیت و توانمندی ها؛ ارزیابی استان ها به ۵ سطح ؛ عالی، خیلی خوب، خوب، متوسط و ضعیف تقسیم بندی شده اند که استان گیلان با کسب امتیاز مطلوب، حائز رتبه عالی به لحاظ دسته بندی کیفی و کمی در بین استان‌های کشور گردیده است.