تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 10:50
کد خبر : 104153

حصارکشی غیرمجاز اراضی زراعی در بندرکیاشهر قلع و قمع شد

حصارکشی غیرمجاز اراضی زراعی در بندرکیاشهر قلع و قمع شد

جارستان:مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه از قلع و قمع حصارکشی و خاکریزی غیرمجاز سه زمین زراعی و کشاورزی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در منطقه کوی امام و کوی شهید رجایی بندرکیاشهر خبر داد. مهرداد محمدی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حکم قلع و قمع دیوارکشی و خاکریزی غیرمجاز این سه

جارستان:مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه از قلع و قمع حصارکشی و خاکریزی غیرمجاز سه زمین زراعی و کشاورزی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در منطقه کوی امام و کوی شهید رجایی بندرکیاشهر خبر داد.

مهرداد محمدی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حکم قلع و قمع دیوارکشی و خاکریزی غیرمجاز این سه زمین زراعی  که در مساحت های هفت هزار مترمربع ، هشت هزار مترمربع و ۵۰۰ مترمربع صورت گرفته از سوی مقام قضائی صادر و انجام شد.

وی با بیان اینکه این سه اراضی کشاورزی پس از اجرای حکم قلع و قمع از تصرف سه متصرف خارج و به حالت قبلی برگشت، افزود: حفظ و جلوگیری از هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی از سیاست های جهاد کشاورزی است که با جدیت نیز پیگیری می شود.

محمدی یادآور شد: شهرستان آستانه اشرفیه دارای حدود ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی است که از این میزان ۲۳ هزار و ۵۷۰ هکتار به کشت برنج ، ۲ هزار و ۵۰۷ هکتار بادام زمینی و مابقی نیز به دیگر محصولات کشاورزی چون صیفی جات ، باغ های مثمر و غیر مثمر اختصاص دارد.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.