تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 17:39
کد خبر : 103778

گیلان هفته آینده را با آسمان نیمه‌ابری و افزایش دما آغاز می‌کند

گیلان هفته آینده را با آسمان نیمه‌ابری و افزایش دما آغاز می‌کند

جارستان:بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان، آسمان این استان طی روزهای نخست هفته آینده نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود. به گزارش ایرنا، براساس جدول پیش بینی هفتگی اداره‌کل هواشناسی گیلان ، آسمان استان طی امروز پنجشنبه در تمامی نقاط نیمه ابری تا ابری همراه با مه گرفتگی مقطعی است که در بعضی

جارستان:بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان، آسمان این استان طی روزهای نخست هفته آینده نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، براساس جدول پیش بینی هفتگی اداره‌کل هواشناسی گیلان ، آسمان استان طی امروز پنجشنبه در تمامی نقاط نیمه ابری تا ابری همراه با مه گرفتگی مقطعی است که در بعضی نقاط با احتمال رعد و برق و وزش باد همراه است.

همچنین برای روز جمعه ۱۹ شهریور نیز آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری پیش بینی شده است و مردم استان در اغلب مناطق شاهد باران پراکنده و وزش باد خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی، شنبه هفته آینده آسمان گیلان صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود که این افزایش دما در مناطق جلگه ای محسوس تر است.

امروز دمای هوای رشت در گرم ترین ساعت به ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید که این دما در روز شنبه به حدود ۲۸ درجه می رسد و این روند افزایشی تا اواسط هفته آینده تداوم دارد.

همچنین امروز پنجشنبه شهرستان منجیل با حداکثر ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین شهر و دیلمان با ۱۸ درجه خنک ترین منطقه گیلان خواهند بود.

طبق پیش بینی هواشناسی گیلان، منطقه دیلمان روز جمعه با ۲۰ درجه، خنک ترین منطقه گیلان می باشد و شهرستان منجیل نیز با ۲۸ درجه گرمترین شهر گیلان برای فردا خواهد بود.

گیلان با میانگین یکهزار و ۲۰۰ میلی متر بارندگی سالیانه، پرباران ترین استان های کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.