تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 12:45
کد خبر : 101759

درخواست طرفداران از سامسونگ؛ عرضه‌ی گلکسی نوت بعدی به‌ جای گلکسی S22

درخواست طرفداران از سامسونگ؛ عرضه‌ی گلکسی نوت بعدی به‌ جای گلکسی S22

جارستان:طرفداران سامسونگ در حال امضای درخواستی هستند تا در سال ۲۰۲۲، گلکسی نوت بعدی به جای پرچم‌داران گلکسی اس عرضه شود. این درخواست توسط هزاران نفر امضا شده است. همان‌طور که در گزارش‌های مختلف اعلام کردیم، گلکسی نوت بعدی امسال عرضه نخواهد شد؛ اما به گزارش Androidauthority، طرفداران از سامسونگ می‌خواهند در نیمه‌ی اول سال

جارستان:طرفداران سامسونگ در حال امضای درخواستی هستند تا در سال ۲۰۲۲، گلکسی نوت بعدی به جای پرچم‌داران گلکسی اس عرضه شود. این درخواست توسط هزاران نفر امضا شده است.

همان‌طور که در گزارش‌های مختلف اعلام کردیم، گلکسی نوت بعدی امسال عرضه نخواهد شد؛ اما به گزارش Androidauthority، طرفداران از سامسونگ می‌خواهند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ که معمولا به زمان رونمایی از پرچم‌داران سری گلکسی اس اختصاص دارد، سری گلکسی نوت را بازگرداند.

این درخواست در Change.org و توسط کاربران SamMobile آغاز شد. علاقه‌مندان گوشی‌های نوت می‌خواهند سامسونگ سری گلکسی S22 را کنار بگذارد و به‌جای آن گوشی‌های بعدی گلکسی نوت را راهی بازار کند.

سری گلکسی نوت میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان دارد و وقتی سامسونگ اعلام کرد گلکسی نوت بعدی را در سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد کرد، علاقه‌مندان این سری ناامید شدند. یکی از دلایل عرضه نشدن سری بعدی گلکسی نوت کمبود تراشه عنوان شده که صنعت گوشی هوشمند را درگیر کرده است.

سامسونگ تصمیم گرفت امسال گلکسی نوت را عرضه نکند و در عوض، در حال آماده‌سازی عرضه‌ی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی فلیپ ۳ در ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) است. غول کره‌ای S Pen جدیدی مخصوص گوشی‌ تاشو طراحی کرده است و ویژگی‌های گلکسی نوت را در این محصولات به ارمغان خواهد آورد.

در حال حاضر بیش از ۸۰۰۰ نفر این درخواست را امضا کرده‌اند و هدف آن‌ها رسیدن به ۱۰ هزار امضا است. نظرسنجی که در Android Authority انجام شد، نشان داد خوانندگان مقاله می‌خواهند سامسونگ در سال ۲۰۲۲ گلکسی نوت بعدی را عرضه کند.

بسیار بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ به درخواست کنار گذاشتن سری گلکسی S22 به نفع  سری نوت توجه کند. بعد از عرضه‌ی گوشی‌های تاشو، بیش از ۶ ماه زمان باقی می‌ماند تا سری جدید گلکسی اس معرفی شود. از طرفی دیگر، سری گلکسی S21‌ با توجه به قیمت پایین‌تر از سری گلکسی S20، عملکرد و فروش بسیار خوبی برای سامسونگ داشته است و احتمالا این شرکت قصد دارد همین روند را برای گلکسی S22‌ ادامه بدهد.

به نظر شما سامسونگ باید چه کاری انجام بدهد؟ آیا گوشی‌های گلکسی نوت بعدی را جایگزین سری گلکسی S22 خواهد کرد یا خیر؟ نظر خود را با دیگر اعضای زومیت به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.