تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400 - 18:08
کد خبر : 101452

در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان بیان شد؛ استاندار گیلان: بهترین مسیر تقویت اقتصاد، ارتقاء کمی و کیفی تولید است

در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان بیان شد؛ استاندار گیلان: بهترین مسیر تقویت اقتصاد، ارتقاء کمی و کیفی تولید است

جارستان؛استاندار گیلان با اشاره به شعار نام‌گذاری شده سال‌جاری تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: بهترین مسیر تقویت اقتصاد، ارتقاء کمی و کیفی تولید است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع عصر امروز (یکشنبه) در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان به شرایط جنگ اقتصادی حاکم

جارستان؛استاندار گیلان با اشاره به شعار نام‌گذاری شده سال‌جاری تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: بهترین مسیر تقویت اقتصاد، ارتقاء کمی و کیفی تولید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع عصر امروز (یکشنبه) در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان به شرایط جنگ اقتصادی حاکم بر کشور اشاره و اظهار کرد: تنها راه اعتلای کشور، استقلال داخلی و تقویت اقتصاد از مسیر تولید است.

 وی بهترین و راهگشاترین نسخه برای ارتقاء کمی و کیفی تولید در کشور را تحقق شعار نامگذاری شده از سوی رهبر معظم انقلاب در سال‌جاری دانست و گفت: بسیاری از موانع و مشکلات مرتبط با تولید که در جلسات محدود قابل حل است؛ نباید وقفه ایجاد بلکه باید با قید فوریت برطرف شود.

 نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت ارتباط مستمر و تعامل تولیدکنندگان و مجموعه اداره کل استاندارد برای تسریع در صدور مجوزهای مورد نیاز محصولات نهایی تأکید کرد.

 در این جلسه مبانی قانونی تعیین میزان داخلی سازی کالاهای تولیدی و نیز مشکلات تولیدکنندگان منطقه آزاد انزلی درخصوص استاندارد اجباری برای محصولات نهایی تولید شده ، بررسی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.