تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1400 - 14:12
کد خبر : 101299

با حضور معاون رئیس جمهوری، رئیس صدا و سیما و استاندار گیلان صورت گرفت؛ افتتاح استودیوهای رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز گیلان

با حضور معاون رئیس جمهوری، رئیس صدا و سیما و استاندار گیلان صورت گرفت؛ افتتاح استودیوهای رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز گیلان

استودیوهای رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز گیلان با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه بودجه، رئیس سازمان صدا و سیما و استاندار گیلان افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ آیین افتتاح استودیوهای رادیویی، تلویزیونی، واحد سیارHD و تجهیز کامل ساختمان ولایت صدا و سیمای مرکز گیلان پیش از

استودیوهای رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز گیلان با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه بودجه، رئیس سازمان صدا و سیما و استاندار گیلان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ آیین افتتاح استودیوهای رادیویی، تلویزیونی، واحد سیارHD و تجهیز کامل ساختمان ولایت صدا و سیمای مرکز گیلان پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) همزمان با آغاز دهه‌ی امامت و ولایت،با حضور دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، دکتر عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و دکتر ارسلان زارع استاندار برگزار شد.
استاندار گیلان در این مراسم با تبریک دهه ی امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر ، برگزاری این مراسم افتتاحیه را در راستای توسعه ی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان نقش آفرین و موثر دانست.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی متأثر از مشارکت حداکثری مردم آگاه و خواست آنان بوده ، گفت: پیگیری رویکردها و مطالبات مردمی به عنوان آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی، وجهه همت مسئولان است.
دکتر زارع با بیان اینکه رسانه ملی طی سال‌های اخیر در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی و همراهی امپراتوری های رسانه ای، توانسته به خوبی حافظ منافع ملت ایران باشد، افزود: طی افزون بر ۱۷ ماه گذشته در جریان شیوع ویروس کرونا نیز رسانه ملی در کنار ستاد ملی مقابله با این بیماری و کادر بهداشت و درمان در  فرآیند علم آموزی فرزندان‌مان در قالب مدرسه تلویزیونی ایران و نیز فرهنگ سازی و آگاهی افزایی های عمومی در تغییر سبک زندگی، نقش‌آفرینی مؤثری داشته است.
وی به نقش صدا و سیما در انعکاس واقع بینانه مشکلات مردم به مسئولان اشاره و خاطرنشان کرد: بیان دستاوردها و خدمات دولت و همه ارکان نظام به مردم زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه و اعتماد آنان به نظام و آینده درخشان انقلاب در توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان به برنامه‌ریزی های ارزنده صدا و سیمای مرکز گیلان در تولید محتواهای مختلف و نیز تهیه اخبار و اطلاع‌رسانی به مردم اشاره و از تلاش‌های دست‌اندرکاران قدردانی کرد.
استاندار گیلان گفت: به طور قطع با افتتاحیه های امروز شاهد ارتقاء سطح کیفیت برنامه‌های تولید و پخش‌ صدا و سیما و رضایتمندی مردم خواهیم بود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.