تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 10:42
کد خبر : 1012

انتقاد خبرنگاران گیلان از رامبد جوان + تصاویر

انتقاد خبرنگاران گیلان از رامبد جوان + تصاویر

جارستان- خبرنگاران گیلانی از اقدام رامبد جوان به دلیل سانسور حضور آنها در برنامه خنداونه در روز خبرنگار به شدت انتقاد کردند و این عمل را فریبکارانه خواندند. به گزارش فارس ، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران گیلان با لباس‌های سنتی و اصیل این استان در برنامه خنداونه حضور یافتند و

جارستان- خبرنگاران گیلانی از اقدام رامبد جوان به دلیل سانسور حضور آنها در برنامه خنداونه در روز خبرنگار به شدت انتقاد کردند و این عمل را فریبکارانه خواندند.

به گزارش فارس ، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران گیلان با لباس‌های سنتی و اصیل این استان در برنامه خنداونه حضور یافتند و تا پاسی از شب به ضبط برنامه توسط رامبد جوان پرداختند.

قرار بود در ۱۷ مرداد بخش‌های ضبط شده با حضور خبرنگاران گیلانی که برنامه شاد و مفرحی بود، نمایش داده شود اما در کمال حیرت تمام بخش‌های حضور خبرنگاران و برنامه‌های ضبط شده با آنها به جز بخش کوتاه سلفی با جناب خان که آن نیز با حذف‌هایی مواجه بود، سانسور شد.

خبرنگاران گیلانی از سانسور حضور آنها در خنداونه به شدت انتقاد کردند و ابراز کردند که رامبد جوان خبرنگاران را فریب داده است.

۱۳۹۵۰۵۲۰۰۰۱۰۰۶_PhotoAسرپرست گروه اعزامی خبرنگاران گیلانی به برنامه خندوانه، به نمایندگی از خبرنگاران از سانسور بخش‌های مربوط به حضور خبرنگاران و معرفی محصولات فرهنگی در برنامه خندوانه به مناسبت ۱۷ مرداد به شدت انتقاد کرد.

معصومه پاداش‌ستوده با بیان اینکه دلیل پخش نکردن سیما از اجرای برنامه خندوانه به زبان گیلکی در خندوانه چه بوده است، افزود: این پرسش ذهن افرا شرکت کننده در برنامه روز خبرنگار را به خود مشغول کرده است.

وی با بیان اینکه این پرسش مطرح است که آیا باید درباره رسانه ملی به‌ویژه شبکه نسیم به مباحثی بالاتر و جناحی فکر کنیم، ادامه داد: آیا باید به حضور برخی از عوامل خانه مطبوعات تهران به ریاست مصطفی کواکبیان در برنامه خندوانه متمرکز شویم.

سرپرست دفتر خبرگزاری موج در گیلان، سانسور حضور خبرنگاران گیلانی در برنامه خندوانه را بی‌احترامی نسبت به مردم این استان دانست و ادامه داد: گیلانی‌ها با لباس محلی در این برنامه حضور پیدا کردند تا بگویند بدون مدل لباس‌های غربی هم می‌توان زیبا بود و هم پوشیده.

پاداش‌ستوده اضافه کرد: خبرنگاران با صنایع‌دستی گیلان وارد خندوانه شدند تا بگویند یکی از رسوم زیبای گیلانیان هدیه دادن است، آن هم محصولات خودمان نه محصولات خارجی.

وی با اشاره به اینکه ما با ابزار سنتی «چانچو» و هدیه کتاب خواستیم سنن و آداب گذشتگان را با فرهنگ مطالعه تبلیغ کنیم، تصریح کرد: تمام این فرصت‌ها با وجود اینکه ضبط شده بود، سانسور شد.۱۳۹۵۰۵۲۰۰۰۱۰۰۵_PhotoA

سرپرست گروه اعزامی خبرنگاران گیلانی به خنداونه گفت: اگر هدف رامبد جوان از تهیه برنامه خندوانه این بوده که قدمی برای خبرنگاران برداشته باشد چرا بخش‌های غیرسیاسی و بسیار فرهنگی که توسط خبرنگاران گیلانی تهیه شده بود را سانسور کرد.

وی متذکر شد: چرا عکس‌های بخش‌های سانسور شده حضور خبرنگاران گیلانی در فضای مجازی به‌ویژه صفحه اینستاگرام رامبد جوان مورد بازدید چند هزار نفری قرار گرفته است.

پاداش‌ستوده با اشاره به اینکه چرا رامبد جوان مانند کودکان ما را فریب داد، یادآور شد: رامبد جوان ضبط برنامه خنداونه با حضور خبرنگاران گیلان را تا حدود ساعت ۲ بامداد ادامه داد، آیا می‌خواست با این کار و تهیه عکس‌ها تعداد مخاطبان خود را در فضای مجازی افزایش دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.