تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 21:05
کد خبر : 100467

در دویست و یکمین صحن شورای اسلامی شهر رشت ؛ احمد رمضانپور نرگسی، رئیس شورا : – شاهد اظهار نظرهای عجیب‌ و غریبی در انتخابات شورای شهر رشت هستیم ! / – به ازای هر صندلی مدیریتی ۷۳ شهید داده‌ایم

در دویست و یکمین صحن شورای اسلامی شهر رشت ؛ احمد رمضانپور نرگسی، رئیس شورا : – شاهد اظهار نظرهای عجیب‌ و غریبی در انتخابات شورای شهر رشت هستیم ! / – به ازای هر صندلی مدیریتی ۷۳ شهید داده‌ایم

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل شورای اسلامی شهر رشت – در دویست و یکمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به فرا رسیدن سی و دومین سالروز وفات معمار انقلاب اسلامی، این روز را به رهروان این امام همام تسلیت گفت. رئیس شورا با تسلیت فرا

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل شورای اسلامی شهر رشت – در دویست و یکمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به فرا رسیدن سی و دومین سالروز وفات معمار انقلاب اسلامی، این روز را به رهروان این امام همام تسلیت گفت.
رئیس شورا با تسلیت فرا رسیدن سالروز درگذشت حضرت آیت‌ الله احسان‌ بخش نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان، یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ را نیز گرامیداشت و گفت : امروز اگر تحول و تغییری در کشورمان ایجاد شده است و بیرون رفتن بیش از ۶۰ هزار مستشار خارجی از کشور که در سیاستهای داخلی اعم از اقتصادی، سیاسی، تاریخی و … دخالت میکردند را مرهون خونهای ریخته شده این عزیزان است.
رمضانپور با بیان اینکه در این سال کفن پوشان با اعتراض به دستگیری مرجع تقلید خود و رهبر جریان فکریشان در قم و تهران اعتراض کردند، اظهار داشت: تعدادی از این عزیزان به شهادت رسیده و تعدادی دیگر دستگیر شدند.
ریاست شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از مرتضی شعبانی مدیر پیشین روابط عمومی و امور بین‌ الملل شورا، اذعان داشت: بنده از تلاشهای ایشان تقدیر و تشکر میکنم و در کنار آن نگاهی مساوی به همه عزیزان دارم و معتقدم با حضور سید پیام جعفری نیا تحولی در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ایجاد شده و تعاملی خوب با رسانه‌ها به وجود آمده است.
احمد رمضانپور نرگسی در ادامه جلسه با اظهار امیدواری نسبت به تائید صلاحیت تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، گفت: امیدواریم که شورای نظارت کشور با نگاهی بازتر، مشکلات تائید صلاحیت را برطرف نماید و خبرهای خوشی دریافت گردد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در شورای پنجم کارهای بسیار خوبی انجام شده است، تأکید کرد: امیدوارم باز هم از جمعی از اعضای شورای شهر فعلی بتوانند در شورای آتی حضور یابند و به مردم خدمت کنند.
وی همچنین با تذکر و یادآوری به برخی از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر رشت، افزود: اظهارنظرهای عجیب‌ و غریبی را شاهد هستیم ! بنده از ابتدای انقلاب لباس مدیریت به تن کرده‌ام و در بخشهای مختلف حضور داشته‌ام، اینکه دوستان در صحبتهای خود دقت کنند تا با واقعیت منطبق باشد و زحمات نماینده‌های مردم زیر سؤال نرود و مخدوش نشود و بدانند این اظهار نظرهای عجیب‌ و غریب توهین به مردم است.
رمضانپور با اشاره به همزمانی انتخابات شوراهای شهر و انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد : امروز بر اساس آمار رسمی خط فقر کشور ۱۰ میلیون تومان است، از یک سو سه هزار صندلی مسئولیتی در سه قوه داریم، از سوی دیگر ۲۱۹ هزار شهید داریم و اگر تقسیم بر سه هزار صندلی شود یعنی به ازای هر صندلی ۷۳ شهید تقدیم شده است، فکر نکنید که به همین سادگی این صندلی‌ها ایجاد شده است، امروز ما چه کرده‌ایم که خط فقر به این شکل است؟ مردم خوب شهر و کشورمان میبایست در انتخاب افراد دقت کنند، کار امروز از حد گذشته است، بحث اشتغال معضل جدی در کشور است و مردم در معیشت خود مشکل دارند.
رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: در بحث اداره کشور باید سرمایه های داخلی و خارجی را اصلاح نمائیم که این کار به لحاظ سیاسی و نظامی نیاز به امنیت پایدار دارد که میبایست با کشورهای منطقه و دیگر کشورها رابطه دوستی برقرار نمائیم.
 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.