تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1400 - 10:07
کد خبر : 100219

با حضور استاندار گیلان و جمعی از مقامات استانی انجام شد؛ برگزاری مراسم استانی گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی در رشت

با حضور استاندار گیلان و جمعی از مقامات استانی انجام شد؛ برگزاری مراسم استانی گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی در رشت

جارستان؛مراسم چهلمین سالگرد شهادت شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید نورانی معاون عمرانی استانداری و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان، عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور استاندار گیلان و جمعی دیگر از مسئولان در گلزار شهدای رشت برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ مراسم سالگرد شهادت شهید علی

جارستان؛مراسم چهلمین سالگرد شهادت شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید نورانی معاون عمرانی استانداری و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان، عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور استاندار گیلان و جمعی دیگر از مسئولان در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ مراسم سالگرد شهادت شهید علی اخوین انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی استانداری و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان، جمعی از مسئولان و کارکنان استان و خانواده معظم شهیدان در گلزار شهدای شهر رشت برگزار شد.
در این مراسم که بصورت زنده از سیمای استانی مرکز گیلان (شبکه باران) پخش می شد؛ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.
همچنین در این مراسم از نماهنگ «رسم عاشقی» که به شرح زندگی شهید انصاری از تحصیل در آمریکا تا لحظه شهادت او می‌پردازد، رونمایی شد.
صبح امروز نیز محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی، با حضور استاندار گیلان و خانواده آنان‌ در رشت گلباران شد.
استان گیلان حدود هشت هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۲۵۷ نفر از آنان شهدای کارمند هستند.
شهید علی اخوین انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی وی سحرگاه پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، یک هفته پس از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در مسیر عزیمت به استانداری به دست منافقان کوردل در خیابان لاکانی رشت به شهادت رسیدند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.