تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 - 15:22
کد خبر : 23417

کارت ملی نمونه قدیم فقط تا پایان سال اعتبار دارد

کارت ملی نمونه قدیم فقط تا پایان سال اعتبار دارد

مدیرکل ثبت احوال استان گیلان گفت: شهروندان هر چه سریعتر برای درخواست دریافت کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند؛ چراکه ، کارت ملی نمونه قدیم فقط تا پایان سال اعتبار دارد.

قاسم روحانی فر افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت NCR.IR (سامانه کارت هوشمند ملی) از شرایط لازم برای ثبت نام آگاهی یابند و ثبت نام درخواست کارت ملی هوشمند را نیز انجام دهند.
وی اضافه کرد: همچنین مردم می توانند برای ثبت نام درخواست کارت هوشمند با مراجعه حضوری در ثبت احوال از طریق دفاتر پیشخوان و یا دفاتر پست اقدام کنند.
وی اظهار کرد: از ابتدای طرح تا پایان نیمه اول مرداد ماه سال۹۶ ، ۹۷۲ هزار و ۳۰۶ قطعه کارت هوشمند ملی در استان درخواست شده است که این تعداد حدود ۵۰ درصد از جمعیت واجدین شرایط را تشکیل می دهد.
وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه جاری ۹ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت به ثبت رسیده است، گفت: بیشترین نام انتخاب شده برای دختران ؛ فاطمه ، زهرا ، نازنین زهرا و برای پسران ؛ امیرعلی ، ابوالفضل ، محمد طاها بوده است.
روحانی فر بدون ارائه آماری گفت: آمارها نشان می دهد که در چهار ماهه اول امسال ،ثبت واقعه طلاق ،نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته کاهش داشته است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.