تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1396 - 16:43
کد خبر : 23386

اختصاصی – شورای پنجمی های رشت چه کسی را شهردار خواهند کرد؟

اختصاصی – شورای پنجمی های رشت چه کسی را شهردار خواهند کرد؟

شورای پنجمی‌های رشت مشغول رایزنی با کاندیداهای شهرداری

? جارستان – چیزی به آغاز به کار شورای پنجم باقی نمانده است. هرچند بی درایتی هیئت رییسه ی شورای چهارم و طرح موضوعات تفرقه برانگیز در جلسات آخر مانع از برگزاری یک جلسه ی تودیع و خداحافظی آبرومند برای شورای چهارم شد و پرونده ی بی کفایتی های آنرا کامل تر کرد، ولی به نظر می آید اعضای آتی شورای رشت فارغ از دغدعه های شورانشینان فعلی مشغول رایزنی با کاندیداهای شهرداری هستند. با هم به دیدگاه های آنان و تمایلاتشان و گزینهدهایشان نگاهی می اندازیم:
حجت جذب، حامد عبدالهی و امیرحسین علوی:  به نظر می رسد رییس چهارم شورای چهارم مسعود کاظمی گزینه ی اصلی این سه نفر است. البته عجیب است که علوی با کسانی که تا روز انتخابات علیه اش بودند، چنین روابط حسنه ای پیدا کرده است. این سه نفر اگر نتوانند برای مسعود کاظمی رای لازم را جمع کنند ترجیح خواهند داد به سمت گزینه ی غیر بومی بروند…

 

?عاقل منش: اولویت اول عاقل منش معاون پیشین شهردار رشت است.:علی اوسط مقدم،اما در صورتیکه او شانس بالایی برای بدست آوردن رای نداشته باشد مسعود اسلامی و مسعود کاظمی گزینه های بعدی رییس شورای دوم رشت خواهند بود.
شکریه، علیپور:  به نظر می رسد اولویت اول این دو عضو جدید شورای پنجم گزینه ی غیر بومی باشد، ولی نباید فراموش کرد که آنها تعلق خاطر خاصی به محمدعلی ثابت قدم نیز دارند.

? زاهد، رمضانپور، حاجی پور: قطعا یک گزینه ی اصلاح طلب مطلوب ترین گزینه ی این سه عضو اصلاح طلب شورا است، ولی در صورتیکه نتوانند آرای لازم را برای محمد زالفی یا جمشید رسایی و یا سروش اکبرزاده بدست آورند، ترجیح خواهند داد سکان شهر را به یک تکنوکرات از جنس محمدعلی ثابت قدم بسپارند، حتی اگر او در یک خطای محاسباتی تاریخی در انتخابات از قالیباف و سپس رقیب دیگر روحانی حمایت کرده باشد.

?رسولی: او با اینکه بسیار بر رشتی بودن خود تاکید می کند، اما علاقه ی عجیبی به  گزینه ها ی غیر بومی پیدا کرده است. بخصوص که مهمترین ائتلاف حامی او نیز با شعار بومی گرایی وارد عرصه شدند، اما امروز رییس شان به گزینه ای غیر بومی علاقمند شده است. حال کسی نیست از آنها سوال کند اگر شهردار غیر بومی مطلوب است پس چرا عضو شورای غیر بومی برایتان نامطلوب بود؟!
حمایت های رسولی از ثابت قدم را فراموش کنید، او  در صورت عبور از گزینه ی غیر بومی به احتمال فراوان به  مسعود کاظمی رای خواهد داد.

?شیرزاد: تعلقات اصولگرایی شیرزاد به ما یاد آور می شود که بانوی اخلاق شورا به ترتیب به مسعود اسلامی، مسعود کاظمی و یا یک گزینه ی غیربومی رای خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.