تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 15:53
کد خبر : 23377

توجه بیشتر به پیشگیری و سلامت در اولویت کاری وزیر بهداشت دولت دوازدهم قرار گیرد

توجه بیشتر به پیشگیری و سلامت در اولویت کاری وزیر بهداشت دولت دوازدهم قرار گیرد

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه به‌طور قطع در دوران مسئولیت هاشمی ضعف‌هایی نیز وجود دارد گفت: توجه بیشتر به پیشگیری و سلامت باید در اولویت کاری وزیر بهداشت دولت دوازدهم قرار گیرد.

محمدحسین قربانی، با ابراز خرسندی به‌دلیل مورد اعتماد قرار گرفتن مجدد سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی توسط رئیس‌جمهور اظهار داشت: بهترین رویکرد نمایندگان و حتی مردم برای نظاره کار وزرا، کارنامه و عملکرد ۴ ساله آن‌ها است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به رضایتمندی و نظرسنجی در مورد عملکرد هاشمی خاطرنشان کرد: رضایتمندی ائمه جمعه، مدیران، مسئولان، استانداران و عامه مردم نشان از عملکرد مثبت هاشمی در دوران مسئولیت دارد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با تاکید بر اینکه املای نانوشته غلط ندارد و به‌طور قطع در دوران مسئولیت هاشمی ضعف‌هایی نیز وجود دارد افزود: توجه بیشتر به پیشگیری و سلامت باید در اولویت کاری ایشان باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان تصریح کرد: عملکرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه سلامت را می‌توان یکی از بهترین عملکردهای دولت یازدهم نام برد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه هاشمی باید با همین همت و تلاش برای گرفتن رای اعتماد با انرژی تمام گام بردارد خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت و درمان در دولت یازدهم در اولویت کاری دولت بوده است.

قربانی با اشاره به اینکه اهمیت سلامت در دولت‌های گذشته در رتبه‌های ۱۲ و ۱۳ بوده و در دولت یازدهم به رتبه دوم رسید، اظهار داشت: حوزه سلامت برای حاکمیت اهمیت خاصی دارد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه نگاه مقام معظم رهبری به حوزه سلامت در کشور، حمایت‌های ویژه مجلس شورای اسلامی و اراده دولت سبب شد تا به رتبه دوم دست پیدا کنیم گفت: به هاشمی نمره موفق و خوبی در دولت یازدهم می‌دهم.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه “یک دست صدا ندارد” یک اصل است تصریح کرد: چنانچه مدیری بخواهد در حوزه فعالیت و یا دستگاه مربوطه موفق باشد نیازمند قانون مدون، تامین منابع درست و مورد توجه و داشتن تیم کارآمد میدانی و متعهد است.

وی با اشاره به اینکه اگر قانون مدون، تامین منابع درست و تیم کارآمد نباشد به‌طور قطع کارها به خوبی پیش نمی‌رود گفت: یکی از رموز موفقیت هاشمی در دوران وزارت، داشتن تیم موفق، کارآمد، میدانی و سلامت‌محور است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: فراهم کردن بستر توسط مجلس شورای اسلامی نسبت به رفع موانع قانونی، منابع پایدار، داشتن یک تیم موفق و میدانی و سلامت محور رمز موفقیت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.