تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 15:23
کد خبر : 23214

نتیجه سفر اعضای شورای پنجم رشت به اصفهان و قزوین و مذاکره با شهرداران این دو شهر از زبان دو عضو شورا

نتیجه سفر اعضای شورای پنجم رشت به اصفهان و قزوین و مذاکره با شهرداران این دو شهر از زبان دو عضو شورا

در گفت وگو با مدیران شهری خصوصا شهرداران دو شهر قزوین و اصفهان، دوستان توانستند یک شمای کلی از عملکرد و دیدگاه های دو شهردار پیدا کنند.

جارستان – روز سه شنبه ۱۷ مردادماه، تعدادی از اعضای جدید شورای شهر رشت‌ به شهر های قزوین و اصفهان سفر کردند تا با رایزنی با شهرداران این دو شهر موافقت آنها را برای برعهده گیری پست شهرداری جلب‌کنند.

 

فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت درباره ی نتیجه ی این سفر به جارستان اظهار داشت: ما برای بازدید از پروژه های شهر های قزوین و اصفهان و هم‌چنین تبادل تجربیات این سفر را انجام دادیم در کنار این بازدید مذاکراتی نیز با شهرداران این دو شهر انجام دادیم اما این مذاکرات منتهی به نتیجه خاصی نشد.
فاطمه شیرزاد در بحث انتخاب شهردار گفت: همانطور که در نشست های قبلی منتخبان شورا و همچنین در ششمین نشست که روز گذشته برگزار شد به آن اشاره داشتیم؛ هنوز در حال بررسی رزومه ها هستیم.

 

محمد حسن عاقل منش، منتخب پنجمین دوره ی شورا شهر رشت با اشاره به پیشنهاد اعضای شورا پنجم به بررسی عملکرد شهری شهردار هایی که آمادگی دارند به عنوان گزینه ای برای شهرداری شهر رشت انتخاب شوند، بیان کرد:
حضور نداشتن همه اعضا شورا در سفر به اصفهان و قزوین دلیل بر عدم تمایل آنها به این پیشنهاد نبود.
وی افزود: هدف از این سفر، بررسی نوع فضای مدیریت شهری شهرداران ، پروژه های عمرانی و موفقیت هایی که در‌ عرصه های مدیریت شهری کسب کردند، بود که خوشبختانه با بازدید از پروژه ها و دیدار و گفت وگو با مدیران شهری خصوصا شهرداران دو شهر قزوین و اصفهان، دوستان توانستند یک شمای کلی از عملکرد و دیدگاه های دو شهردار پیدا کنند.
عاقل منش با بیان اینکه هنوز تصمیم نهایی انتخاب شهردار برای شهرداری رشت گرفته نشده است، افزود: هدف شناخت گزینه های شهرداری می باشد که اگر این دو شهردار هم جزء گزینه ها باشند شناخت اولیه و مناسبی داشته باشیم سپس فراخوان می شوند و رزومه ها گفته می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.